Kyllä, pian rakennetaan koiratarha ja minulla on vähän pohdittavaa siitä. Asia on niin, että koiratarha rakennetaan talon taakse. Maassa on sepel ja seinässä on luonnonkivi=jag vill inte borra i den. Joten minun täytyy kiinnittää koiratarha kunnolla maahan. Mutta miten teen sen parhaiten/kätevimmin?

Olen miettinyt, että vain kaivaisin maa-ankkurit maahan ja sitten kiinnittäisin verkko-osat niihin, sehän voisi toimia? Ajatuksena on käyttää "tavallisia" 1200x1800mm verkko-osia koiratarhaan. Koiratarhasta ei myöskään tule mikään neliö, vaan siihen tulee paljon kulmia, koska rakentamisen kohteena olevan talon seinässä on ulkokulma.

Tai onko olemassa kätevämpiä tapoja rakentaa?

Nyt en tiedä kuinka karkaamishaluisia koiriasi on, mutta olen kuullut, että pitäisi kaivaa syvälle maahan ja laittaa aita.
Tämä kaikki siksi, että koira / koirat eivät kaivaisi tunneleita aidan alle ja voisi karata.

En minäkään ymmärrä, miksi haluat ankkuroida sen, onko pieni koira-aitaus ja isot koirat? Minä kasvoin pystykorvien kanssa ja se koppi seisoo suoraan maassa.

Ja kuten tavallista vastatakseen johonkin muuhun kuin mitä ketjun aloittaja kysyi:
Riittää, että laittaa 3-4 dm verkkoa maahan "horisontaalisesti" sisäpuolelle ympäri seiniä, ennen kuin täyttää soralla.

Meidän koira-aitaus on aitaosioista, noin 3m osiot kahdella 30mm teräsputkella, jotka lyödään maahan. Sen jälkeen saa aitoon voiman, kun yhdistää osiot toisiinsa kulmissa.

Miltä sinun osiosi näyttävät?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.