968 lukukertaa ·
8 vastausta
968 lukukertaa
8 vastausta
Miten glesen asennetaan?
Aion asentaa uuden harvan koolauksen ja kipsilevyt, ja mietin, kuinka harva koolaus tulisi asentaa tässä tapauksessa?
Minulle on kerrottu, että vaakasuunnassa kattotuolien kanssa, mutta silloin ne asennetaan samalla tavalla kuin nykyiset.
Onko se näin, miten se pitäisi tehdä?
Vai asentaa harva koolaus vaakasuunnassa alakaton kanssa?
Kiitos etukäteen
Minulle on kerrottu, että vaakasuunnassa kattotuolien kanssa, mutta silloin ne asennetaan samalla tavalla kuin nykyiset.
Onko se näin, miten se pitäisi tehdä?
Vai asentaa harva koolaus vaakasuunnassa alakaton kanssa?
Kiitos etukäteen
Okei, ajatteletko esteettisestä näkökulmasta vai jostain muusta syystä?knyh sanoi:
ullakko on täynnä spån joten saan myös kaiken eristyksen alas..
100% esteettisesti, mutta maku on kuin baken. Minulla on itselläni talo jo muutaman vuoden ajan, jossa on hieno alkuperäinen kattokorkeus, mutta joka on laskettu huomattavasti, joten se olen varmaan minä, joka suojelen kattokorkeutta 🙂 Otin itse alas helmipaneelit makuuhuoneessa ja asensin uudelleen säädetyn harvan. Ei lastuja ja sotkua siellä alla kuitenkaan. Vain lasivillaa, joten ei mikään suurempi työ.D denkadon sanoi:
Okei! Kuulosti siltä, että sinulla oli vähän mukavampi tilanne kuin minulla, jos aion vaihtaa☺️ Mutta kiitos paljon panoksestasi!knyh sanoi:
100% esteettinen, mutta maku on kuin takapuoli. Minulla on itse ollut talo jo muutaman vuoden ajan kauniilla alkuperäisellä huonekorkeudella, mutta joka on laskettu huomattavasti, joten varmaan vain minä arvostan huonekorkeutta 🙂 Otin itse helmipaneelin makuuhuoneesta alas ja asensin uudet ohjatut ristikoolaukset. Ei lastulevyä tai muuta moskaa alla kuitenkaan. Vain lasivillaa, joten ei suurempaa työtä.
Klikkaa tästä vastataksesi