Aion asentaa uuden harvan koolauksen ja kipsilevyt, ja mietin, kuinka harva koolaus tulisi asentaa tässä tapauksessa?
Minulle on kerrottu, että vaakasuunnassa kattotuolien kanssa, mutta silloin ne asennetaan samalla tavalla kuin nykyiset.
Onko se näin, miten se pitäisi tehdä?
Vai asentaa harva koolaus vaakasuunnassa alakaton kanssa?
Kiitos etukäteen
 
  • Huone remontin keskellä, jossa on puiset kattopaneelit, vaalea seinä ja keskellä lattiaa työkalupakki ja valaisin.
Haluatko laskea kattokorkeutta vai miksi haluat harvaa?
 
K Kane sanoi:
Haluatko laskea kattokorkeutta vai miksi haluat harvempaa?
Enimmäkseen, jotta sähkön uudelleenjohtaminen olisi helpompaa!
 
D denkadon sanoi:
Enimmäkseen helpottaakseni sähkön uudelleen vetämistä!
Koska alakattorakenne vaikuttaa nyt vakaalta, olisin asentanut kattolistoja niin, että ne parhaiten sopivat kipsilevyn haluttuun suuntaan tai helpottavat sähkövedon tekemistä.
 
  • Tykkään
Tjrex ja 2 muuta
  • Laddar…
En varmaankaan laskenut katon korkeutta enempää, kun katsoo, miten katto asettuu ikkunaan nähden. Ehkä voisi poistaa olemassa olevan katon ja laittaa uuden harvalaudan ja sähköt sen alle?
 
knyh knyh sanoi:
En varmaan olisi laskenut kattokorkeutta enempää, kun katsoo miten katto sijaitsee suhteessa ikkunaan. Ehkä voit ottaa alas olemassa olevan katon ja laittaa uuden harvalla ja sähköt sen alle?
Okei, ajatteletko esteettisestä näkökulmasta vai jostain muusta syystä?
ullakko on täynnä spån joten saan myös kaiken eristyksen alas..
 
D denkadon sanoi:
Okei, ajatteletko esteettisestä näkökulmasta vai jostain muusta syystä?
ullakko on täynnä lastuja, joten saan myös kaiken eristyksen alas...
100% esteettisesti, mutta maku on kuin baken. Minulla on itselläni talo jo muutaman vuoden ajan, jossa on hieno alkuperäinen kattokorkeus, mutta joka on laskettu huomattavasti, joten se olen varmaan minä, joka suojelen kattokorkeutta 🙂 Otin itse alas helmipaneelit makuuhuoneessa ja asensin uudelleen säädetyn harvan. Ei lastuja ja sotkua siellä alla kuitenkaan. Vain lasivillaa, joten ei mikään suurempi työ.
 
  • Tykkään
denkadon
  • Laddar…
knyh knyh sanoi:
100% esteettinen, mutta maku on kuin takapuoli. Minulla on itse ollut talo jo muutaman vuoden ajan kauniilla alkuperäisellä huonekorkeudella, mutta joka on laskettu huomattavasti, joten varmaan vain minä arvostan huonekorkeutta 🙂 Otin itse helmipaneelin makuuhuoneesta alas ja asensin uudet ohjatut ristikoolaukset. Ei lastulevyä tai muuta moskaa alla kuitenkaan. Vain lasivillaa, joten ei suurempaa työtä.
Okei! Kuulosti siltä, että sinulla oli vähän mukavampi tilanne kuin minulla, jos aion vaihtaa☺️ Mutta kiitos paljon panoksestasi!
 
  • Tykkään
knyh
  • Laddar…
D
Etkö voi vain jäljittää, vaihtoehtoisesti, poistaa sopivan laudan ja laittaa tyhjäputken saamaasi tilaan? Sitten kipsi päälle.
 
  • Tykkään
roger.lehrberg
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.