E Emmaaa #1 Jäsen · 1 viesti 3 tam 2024 klo 13:15 Emmaaa Jäsen 1 viesti 3 tam 2024 klo 13:15 #1 Hei! Olen juuri ostanut asunnon, ja siinä tuli mukana tämä viehättävä reikä. Minkä tyyppistä tasoitetta suosittelisitte? Reikä on noin 1 cm syvä. Kävin juuri flüggerillä ja he suosittelivat heidän "easy filler" -tasoitustaan. #reikä #seinässä-olevat-reiät #tasoittaa #suuret-reiät
Hei! Olen juuri ostanut asunnon, ja siinä tuli mukana tämä viehättävä reikä. Minkä tyyppistä tasoitetta suosittelisitte? Reikä on noin 1 cm syvä. Kävin juuri flüggerillä ja he suosittelivat heidän "easy filler" -tasoitustaan.
T Tompafix #2 Jäsen · 3 158 viestiä 3 tam 2024 klo 16:37 Tompafix Jäsen 3 158 viestiä 3 tam 2024 klo 16:37 #2 E ylva k sanoi: Hei! Olen juuri ostanut asunnon ja se tuli tämän viehättävän reiän kanssa. Minkä tyyppistä kittiä suosittelisitte? Reikä on noin 1 cm syvä. Kävin juuri flüggerillä ja he suosittelivat heidän "easy filler". Se toimii hyvin. Ei kutistu kuten tavallinen seinäkitti. Kipsilaasti on toinen vaihtoehto, mutta silloin täytyy sekoittaa veteen itse.
E ylva k sanoi: Hei! Olen juuri ostanut asunnon ja se tuli tämän viehättävän reiän kanssa. Minkä tyyppistä kittiä suosittelisitte? Reikä on noin 1 cm syvä. Kävin juuri flüggerillä ja he suosittelivat heidän "easy filler". Se toimii hyvin. Ei kutistu kuten tavallinen seinäkitti. Kipsilaasti on toinen vaihtoehto, mutta silloin täytyy sekoittaa veteen itse.
Ormriauga #3 Talon omistaja · Älvsjö · 37 viestiä 6 tam 2024 klo 12:51 Ormriauga Talon omistaja Älvsjö 37 viestiä 6 tam 2024 klo 12:51 #3 Osta vähän kipsilaasti ja sekoita jäätelöpakkauksessa, et tarvitse enempää siihen reikään ja se on helppokäyttöinen.
Osta vähän kipsilaasti ja sekoita jäätelöpakkauksessa, et tarvitse enempää siihen reikään ja se on helppokäyttöinen.