C Csobocki #1 Jäsen · 11 viestiä 10 heiäkuu 2025 klo 20:51 Csobocki Jäsen 11 viestiä 10 heiäkuu 2025 klo 20:51 #1 Hei! Tapetinpala oli irronnut seinästämme käytävän ja keittiön välillä, ja kun poistit sen, sen takana oli reikä... Miten se on voinut syntyä? Ja mitä minun pitäisi tehdä asialle? Kiitollinen vinkeistä! #reikä #seinä
Hei! Tapetinpala oli irronnut seinästämme käytävän ja keittiön välillä, ja kun poistit sen, sen takana oli reikä... Miten se on voinut syntyä? Ja mitä minun pitäisi tehdä asialle? Kiitollinen vinkeistä!
Demmpa #2 Talon omistaja · Kalmar · 25 985 viestiä 10 heiäkuu 2025 klo 23:45 Demmpa Talon omistaja Kalmar 25 985 viestiä 10 heiäkuu 2025 klo 23:45 #2 Joku on todennäköisesti porannut reiän vetääkseen jotain huoneiden välillä, esim. nätverkskabel. Reiän (osia) voi täyttää jollakin tyyppisellä rappaus-/kipsimassalla.
Joku on todennäköisesti porannut reiän vetääkseen jotain huoneiden välillä, esim. nätverkskabel. Reiän (osia) voi täyttää jollakin tyyppisellä rappaus-/kipsimassalla.
C Csobocki #3 Jäsen · 11 viestiä 11 heiäkuu 2025 klo 07:16 Csobocki Jäsen 11 viestiä 11 heiäkuu 2025 klo 07:16 #3 Demmpa sanoi: Joku on luultavasti porannut reiän vetääkseen jotain huoneiden välillä, esim. verkkokaapeli. Reikä (osan siitä) voi täyttää jollain laastilla/kipsillä. Kiitos 👍🏻
Demmpa sanoi: Joku on luultavasti porannut reiän vetääkseen jotain huoneiden välillä, esim. verkkokaapeli. Reikä (osan siitä) voi täyttää jollain laastilla/kipsillä. Kiitos 👍🏻