Hei!

On vähän epävarmuutta siitä, että aiomme asentaa uudet parketit.
Poistimme vanhan parketin, ja kosteussulun alla näimme pieniä kosteuspisteitä, muutaman kymmenen senttimetrin raitoja. Poistimme kosteussulun, ja esiin tuli aika vahva akvaarion haju. Onhan satanut paljon koko viikon ajan, joten ei ole yllättävää, että laatassa on kosteutta juuri nyt.

Mutta pitäisikö meidän tehdä jotain hajun suhteen? Emme halua, että haju jää ja alkaa hiipiä lattian läpi.

On yksikerroksinen talo, jossa lattialämmitys vuodelta 58 🤠

Kiitollinen vinkeistä ja neuvoista!
 
  • Alt-teksti: Betoni- tai kivipinta valmisteltuna parketin asennusta varten, kosteussulku poistettuna.
  • Kuvassa näkyy osittain paljastettu betonilattia, jossa on tummempia ja vaaleampia kohtia sekä kaksi pyöreää aukkoa oikeassa alakulmassa.
Jos ette ole tunteneet hajua sitten vuoden 1958, on varmaankin melko rauhallista asentaa uusi kosteussulku ja jatkaa eteenpäin. Nimestä "kosteussulku" voi epäillä, että se toimii juuri niin kuin pitäisi, jos ette ole huomanneet mitään aiemmin.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.