Hei!
On vähän epävarmuutta siitä, että aiomme asentaa uudet parketit.
Poistimme vanhan parketin, ja kosteussulun alla näimme pieniä kosteuspisteitä, muutaman kymmenen senttimetrin raitoja. Poistimme kosteussulun, ja esiin tuli aika vahva akvaarion haju. Onhan satanut paljon koko viikon ajan, joten ei ole yllättävää, että laatassa on kosteutta juuri nyt.
Mutta pitäisikö meidän tehdä jotain hajun suhteen? Emme halua, että haju jää ja alkaa hiipiä lattian läpi.
On yksikerroksinen talo, jossa lattialämmitys vuodelta 58 🤠
Kiitollinen vinkeistä ja neuvoista!