1 143 lukukertaa ·
11 vastausta
1k lukukertaa
11 vastausta
Mitä mieltä olette tästä materiaalista?
Aion korjata hieman 30-luvun vaatekaappia asunnossa.
Nouseva kuumavesi, halkaisija noin 1-2 tuumaa, on vahingoittunut eristys 50 % paikoista.
Olen hieman epävarma uskallanko repiä loput irti ja laittaa uutta.
Voiko asbestia olla myös suorissa putkissa?
Väri sideharso paperilla "nöyhtä" aaltopahvilla, on tulkintani. Mutta nöyhtä näyttää lumppumaiselta, mutta en ole perehtynyt vanhoihin putkieristyksiin.
Nouseva kuumavesi, halkaisija noin 1-2 tuumaa, on vahingoittunut eristys 50 % paikoista.
Olen hieman epävarma uskallanko repiä loput irti ja laittaa uutta.
Väri sideharso paperilla "nöyhtä" aaltopahvilla, on tulkintani. Mutta nöyhtä näyttää lumppumaiselta, mutta en ole perehtynyt vanhoihin putkieristyksiin.
Vaikuttaa siltä, että kuva ei tullut mukaan....S Sågar sanoi:Aion korjata hieman 30-luvun vaatekaappia asunnossa.
Nouseva lämminvesi, halkaisija noin 1-2 tuumaa, eriste on vaurioitunut 50 % paikoista.
Olen hieman epävarma uskallanko repiä loput pois ja laittaa uutta.
Väri sideharso paperilla "nöyhdällä" aaltopahvilla on minun tulkintani. Mutta nöyhtä näyttää lumpulta, mutta en ole perillä vanhoista putkien eristeistä.

BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 48 263 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 48 263 viestiä
Jos putket kulkevat toiseen asuntoon, et varmaankaan saa tehdä mitään ilman hallituksen lupaa. Tämä varmistaa, ettet tee mitään sopimatonta.S Sågar sanoi:Aion korjata vähän 30-luvun vaatehuonetta asunnossa.
Nouseva lämmin vesi, halkaisija noin 1-2 tuumaa, vaurioitunut eristys 50 % paikoista.
Olen vähän epävarma uskallanko repiä pois loput ja laittaa uutta.
Voiko myös suorissa putkissa olla asbestia?
Väri harsolla paperilla "nukkaa" aaltopahvilla, on minun tulkintani. Mutta nukka näyttää lumppulta, mutta en tunne vanhoja putkieristyksiä.
Hallituksella voi olla tietoa myös siitä, missä talossa on asbestia.
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 48 263 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 48 263 viestiä
Jos katsoo materiaalia tarkasti, siinä on lankoja aivan kuten lumpussa, mutta se ei syty tulitikullaO sanoi:
Tuntuu, ettei tämä kuulu minun korjaushintaluettelooni.
Kapseloi valkoisella maalilla tai tarkista hallitukselta, haluavatko he testausta, jotta kaikki tietäisivät.
Klikkaa tästä vastataksesi