2 050 lukukertaa ·
10 vastausta
2k lukukertaa
10 vastausta
Mitä maalia he ovat maalanneet?
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 48 196 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 48 196 viestiä
Ei ihan sitä, mitä kysyit, mutta oletko varma, että ne ovat kipsilevyjä eivätkä eternit-levyjä?
Pannuhuoneissa oli yleistä käyttää eternit-levyjä, koska ne ovat palonkestäviä.
Mitä tulee maaliin, näyttää siltä, että se on vain nopeasti sutattu jollakin halvalla maalilla pinnan peittämiseksi.
Pannuhuoneissa oli yleistä käyttää eternit-levyjä, koska ne ovat palonkestäviä.
Mitä tulee maaliin, näyttää siltä, että se on vain nopeasti sutattu jollakin halvalla maalilla pinnan peittämiseksi.
Kyllä, olen täysin varma siitä, että se on kipsiä, kun vanha vesiputki poistettiin katosta, kun remontoimme keittiön yläkerrassa. Näkee selvästi valkoisen kipsin ja paperikerroksen.
Sen sijaan onhan luettu, että maaliin voitiin lisätä asbestia ja se voi antaa rakenteen.
Joissain kohdissa se näyttää paakuilta, kun taas joissakin on täysin sileitä vetoja. He eivät ole olleet kovin tarkkoja ainakaan.
Sen sijaan onhan luettu, että maaliin voitiin lisätä asbestia ja se voi antaa rakenteen.
Joissain kohdissa se näyttää paakuilta, kun taas joissakin on täysin sileitä vetoja. He eivät ole olleet kovin tarkkoja ainakaan.
BirgitS sanoi:
BirgitS sanoi:

Immobil sanoi:
Ajattelen, että se olisi voitu tarkoittaa palosuojamaalina kipsille eterniitin sijaan? Mutta minulla ei ole aavistustakaan. En tiedä mitään.Immobil sanoi:
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 48 196 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 48 196 viestiä
Sitten uskon, että jossain myöhemmässä vaiheessa on vaihdettu jotain kipsilevyiksi tai sitten on laitettu kipsilevyt saadakseen paremman pinnan.
Minulla oli sukulainen, jolla oli rivitalo 50-luvun puolivälistä ja siellä oli betoniholvi kellarin yläpuolella, ja siellä näki lautojen muodostaman muotin kuvion, ja sitten oli vain töhritty paksulla valkoisella maalilla piilottaakseen betonin.
Minulla oli sukulainen, jolla oli rivitalo 50-luvun puolivälistä ja siellä oli betoniholvi kellarin yläpuolella, ja siellä näki lautojen muodostaman muotin kuvion, ja sitten oli vain töhritty paksulla valkoisella maalilla piilottaakseen betonin.
Klikkaa tästä vastataksesi