Hei,
Tarvitsen valkoista, pyörömuotoiltua mexitiiliä autotalliin, joka rakennetaan samanlaiseen tyyliin kuin villani. Ruotsalainen Yxhult meni konkurssiin muutama vuosi sitten.

Kaikki rakennusliikkeet myyvät tanskalaista Kalsaluxia, joka vaikuttaa olevan yhtä hyvä vaihtoehto. Sain kuitenkin shokin, kun he kertoivat hinnan, noin 11:- / tiili. Se antaa neliöhinnaksi noin 600:-. En voi uskoa, että tanskalaiset ja saksalaiset maksavat sellaisia summia. Mexitiili tuntuu olevan hyvin yleinen rakennusmateriaali maanosassa.

Onko jollain vinkkiä, mistä voisi ostaa valkoista, pyörömuotoiltua mexitiiliä halvemmalla, Tanskasta tai Saksasta? Vai onko joku ruotsalainen rakennusliike, joka myy mexitiiliä kohtuulliseen hintaan?

// Johan Sundström

En tiedä ihan tarkkaan, mutta voisit ehkä etsiä käytettyjä. Melko moni hankkiutuu nyt eroon mexitegel julkisivuista. Minulla on pari ystävää, jotka aikovat luopua parista sadasta neliöstä, en kuitenkaan ole varma, onko se pyöreäksi hakattu. Luulen, että saisit sen julkisivun ilmaiseksi, kunhan vain purat sen itse.

-Åke

Eräs naapuri, jonka kanssa puhuin, oli ostanut mexi-tiiliä 4 kr kappalehintaan. En tiedä mistä, mutta se on varmasti tutkimisen arvoista. Jossain Saksassa se kuitenkin oli.
Mutta katso myös Puolasta, täällä on joitain ketjuja, jos etsit täältä.

Stena-line tarjoaa jonkin verran tietoa rakennustarvikkeiden ostamisesta Puolasta. Onnea matkaan.

Terveisin, Niclas

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.