3 092 lukukertaa ·
7 vastausta
3k lukukertaa
7 vastausta
Mistä voi ostaa Gyproc Planum -levyjä Tukholman alueella?
Yritän epätoivoisesti löytää jonkun, jolla on varastossa Gyproc Planum (tai vastaavat kipsilevyt upotuksilla ympäriinsä). Mutta tähän mennessä en ole löytänyt edes kauppaa, joka tietäisi mistä puhun.
Onko kellään vinkkejä, mihin minun pitäisi kääntyä?
Onko kellään vinkkejä, mihin minun pitäisi kääntyä?
Olisi ehkä pitänyt sanoa, että olen jo puhunut Gyprocin kanssa. He suosittelivat tarkistamaan Bejiersin tavaratalosta, mutta heillä ei ole Planumia.
Bauhaus oli ensimmäinen paikka, josta kysyin. Valitettavasti se, että Botkyrkassa olisi 67 kpl, oli virheinventointi, joten heilläkään ei ole mitään kotona.
Tuntuu vähän ikävältä maksaa katkaisukulut ja ylimääräiset kuljetuskulut saadakseen kotiin 30m2, mutta siihen tämä kai lopulta päättyy.
Bauhaus oli ensimmäinen paikka, josta kysyin. Valitettavasti se, että Botkyrkassa olisi 67 kpl, oli virheinventointi, joten heilläkään ei ole mitään kotona.
Tuntuu vähän ikävältä maksaa katkaisukulut ja ylimääräiset kuljetuskulut saadakseen kotiin 30m2, mutta siihen tämä kai lopulta päättyy.
Sanoisin, että se, että esim. Fredells ei pidä näitä levyjä varastossa, sekä suuri hintaero tarkoittaa, että kukaan ei suuressa määrin käytä näitä levyjä. Sen sijaan he käyttävät tavallisia levyjä, joiden reunat he itse viistävät alas...
Jäsen
· Västra Götaland
· 766 viestiä
Joo, se hintaero ei ollut leikin asia... Ymmärrän, että moni ei hanki niitä levyjä kotiin...
Jäsen
· Västra Götaland
· 766 viestiä
Tietenkin se on niin... Mutta Gyproc ampuu itseään jalkaan asettamalla alusta alkaen niin korkean hinnan...
Klikkaa tästä vastataksesi