Yritän epätoivoisesti löytää jonkun, jolla on varastossa Gyproc Planum (tai vastaavat kipsilevyt upotuksilla ympäriinsä). Mutta tähän mennessä en ole löytänyt edes kauppaa, joka tietäisi mistä puhun.

Onko kellään vinkkejä, mihin minun pitäisi kääntyä?

Soita Gyorocille ja kysy?

Bauhaus Botkyrkassa on 67 kpl hintaan 199kr kpl (13*900*2400)

Tavallinen levy, sama koko ja sama valmistaja, maksaa 67kr.

Olisi ehkä pitänyt sanoa, että olen jo puhunut Gyprocin kanssa. He suosittelivat tarkistamaan Bejiersin tavaratalosta, mutta heillä ei ole Planumia.

Bauhaus oli ensimmäinen paikka, josta kysyin. Valitettavasti se, että Botkyrkassa olisi 67 kpl, oli virheinventointi, joten heilläkään ei ole mitään kotona.

Tuntuu vähän ikävältä maksaa katkaisukulut ja ylimääräiset kuljetuskulut saadakseen kotiin 30m2, mutta siihen tämä kai lopulta päättyy. :(

Sanoisin, että se, että esim. Fredells ei pidä näitä levyjä varastossa, sekä suuri hintaero tarkoittaa, että kukaan ei suuressa määrin käytä näitä levyjä. Sen sijaan he käyttävät tavallisia levyjä, joiden reunat he itse viistävät alas...

Joo, se hintaero ei ollut leikin asia... Ymmärrän, että moni ei hanki niitä levyjä kotiin...

Se on myös hieman itseään toteuttava ennuste. Mitä vähemmän sitä myydään, sitä pienempiä volyymeja tuotetaan ja sitä kalliimmaksi se tulee....

Tietenkin se on niin... Mutta Gyproc ampuu itseään jalkaan asettamalla alusta alkaen niin korkean hinnan...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.