11 953 lukukertaa ·
26 vastausta
12k lukukertaa
26 vastausta
Mistä löytää todella ohutta alumiinilevyä?
Titan levy ei ole superhelppo muotoilla verrattuna pehmeään alumiiniin, ei myöskään erityisen halpaa oikeastaan.C carlfredrik sanoi:
http://www.bbshalmstad.se/lagerprodukter/titan-och-titanlegeringar/titanplaat/
Talon omistaja
· Jönköping
· 5 860 viestiä
Botox myös, luin väärin ja ajattelin otsikkoa, sori. Titan tuskin löytyy ohutlevynä.C carlfredrik sanoi:
Miksi titaani? Miksi tehdä siitä hankalaa?
Jäsen
· Stockholm
· 4 637 viestiä
Tuo taitaa olla Titaania, ei alumiinia.C carlfredrik sanoi:
Jäsen
· Stockholm
· 4 637 viestiä
Onko eBayssa myynnissä leftover-paloja?
Jäsen
· Blekinge
· 12 281 viestiä
Titan vaikuttaa todellakin overkill, mutta harrastajat maksavat joskus mitä tahansa. Bauhausissa heillä on luultavasti iso määrä rei'itettyjä levyjä eri materiaaleista. Kuitenkaan ei titania.
Harrastajapuuseppä
· Bjärehalvön
· 420 viestiä
Tuntuu vain siltä, että se kestää parhaiten korkeissa lämpötiloissa suhteessa painoonsa?T Thomas_Blekinge sanoi:
Harrastajapuuseppä
· Bjärehalvön
· 420 viestiä
Harrastajapuuseppä
· Bjärehalvön
· 420 viestiä
Olen tilannut vähän 0,1mm nyt, joten katsotaan miltä se tuntuu, sen on pystyttävä rullautumaan sujuvasti. Olen nähnyt, että jotkut käyttävät jopa 0,07mm, joten 0,1 voi toimia. Palaan asiaan kun olen aloittanut! Kiitos kaikista vinkeistä!F fsn sanoi:
Tässä on pieni video, joka selittää todella selkeästi miten tehdä, jos joku innostuu
Lankojen nosto !!
Miten sitten kävi?
Muuten voi sanoa, että tavallinen alumiini, joka on ohut, alle 0,5 mm, on erittäin heikko ja pehmeä.
Mutta ehkä duralumiinia löytyy...
Ehkä vaikea yksityishenkilöille ja pienissä määrissä...
Miten sitten kävi?
Muuten voi sanoa, että tavallinen alumiini, joka on ohut, alle 0,5 mm, on erittäin heikko ja pehmeä.
Mutta ehkä duralumiinia löytyy...
Ehkä vaikea yksityishenkilöille ja pienissä määrissä...
Klikkaa tästä vastataksesi