Kuinka pitkä se on? Jos se on myös 5 metriä, luulen että se on liian heikko.

hackatall sanoi:
...tilasin erityisesti 4"8" mitalla 5,20 pituudessa (nyt sain ne noin 6 metrin pituisina) Joten 100x200 mm tiheäkasvuista mäntyä, maksoi 60 kr juoksumetriltä plus alv ja rahti. Indian Wood Exhäradissa oli toimittaja...
Hups!

45x195 6m 39:95 kr/m

http://www.gsbyggvaror.se/produkter/Tra/regel_c24_fingerskarvad.html

Mutta se on kyllä vähän matkaa...

haavard sanoi:
Kuinka pitkä se on? Jos se on myös 5 metriä, luulen että se on liian heikko.
Kokonaispituus 3,3 metriä, mutta se lepää 3 pylväskenkän päällä, joten hieman yli 1,6 metriä tukipisteiden välissä. Pitäisi toimia, eikö?

Tämä rakennusohje on se, mitä seuraan: http://www.byggbeskrivningar.se/enkelstugan
Siinä he käyttävät 45x220 kantavaksi palkiksi pidemmillä tukipisteväleillä. He käyttävät myös 45x170 lattiarajoina, joten oletan, että mitoitukseni ei ainakaan ole liian heikko. :-) Ehkä minun pitäisi kuitenkin käyttää 45x195 lattiarajoissa....

Luulen, että sekä Exhärad että Eldsberga ovat hiukan liian kaukana 8 regeliä varten, mutta kiitos vinkeistä! Katson Mölnlycken, kun saan peukalon ulos... :D

hackatall kirjoitti lastpost_right.png ...tilasin erikoistilauksena 4"8" 5,20 pituuksilla (nyt sain ne noin 6 metrin pituisina) Eli 100x200 mm tiheäkasvuista mäntyä, maksoi 60 kr juoksumetri plus ALV ja rahti. Toimittaja oli Indian Wood Exhäradista...

KnockOnWood sanoi:
Hoppsan!

45x195 6m 39:95 kr/m

[linkki]

Mutta se onkin vähän matkan päässä...
Pieni ero 45x195 ja 100x200 välillä...

Kung_Ian sanoi:
hackatall kirjoitti [bild] ...tilasin erityisesti 4"8" 5,20 metriä pitkänä (nyt sain ne noin 6 metrin pituisina) Eli 100x200 mm tiheäsyinen mänty, maksoi 60 kr juoksumetriltä plus alv ja kuljetus. Indian Wood, Exhärad oli toimittaja...

Hieman eroa 45x195 ja 100x200 välillä..
Pahoittelut, näen että unohdin, että leveys kasvoi alkuperäiskysymyksen 45 mm:stä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.