Tämä on peräisin talostani, joka on rakennettu vuonna 1929. Tietääkö joku, mistä voisin löytää tätä uutena valmistettuna?

• Puinen listaprofiili, vaakasuuntaiset ja kaarevat mallit mittoineen (60x15 mm ja 70x22 mm). Rakennusvuosi 1929.
Jos sitä ei enää ole vakiovarusteena, mitä se todennäköisesti ei ole, sinun täytyy mennä sahalle ja pyytää heitä valmistamaan se. Se tulee kalliiksi..........

"Standard" vaihtelee paikasta toiseen. Panel och List ja Svenssons trä esimerkiksi tarjoavat huomattavasti laajemman valikoiman verrattuna tavalliseen rakennusmarkkinaan. Ehkä on olemassa enemmänkin vastaavia, joista en ole tietoinen?

Paneelimökki Göteborgissa tarjoaa paljon valinnanvaraa.

Ylemmästä minulla ei ole käsitystä... alempaa luulen olevan vaikea löytää. Olen nimittäin etsinyt jotain vastaavaa ja ainoa, mitä löysin, oli lista samalla profiililla, jota löytyy sekä Panel & List että Ekesiöö liikkeistä täällä Tukholmassa ja se on 52 mm leveä. Se oli tarpeeksi lähellä minulle, sillä alkuperäinen minun tapauksessani on noin 55 mm, mutta liian kaukana sinulle.

Etsimme jotain, joka muistuttaa ylintä.
Hos Nacka Trä vaikuttaa siltä, että voi tilata kohtuullisin kustannuksin, jos ei ole standardina.
Mutta emme ole vielä tilanneet.

Ylempää kutsutaan yleensä tuplafasprofiiliksi, mutta se höylätään nykyään useimmiten leveämmäksi, vertaa http://www.beijerbygg.se/templates/BB_ProduktListingFlera.aspx?id=36264

Alemman en ole nähnyt aiemmin, muistuttaa suurikokoista hattulautaa....

Ota yhteyttä johonkin höyläämöön, jossa asut - erikoisvalmistus ei välttämättä tule erityisen paljon kalliimmaksi, ainakaan jos tilaat vähän suurempia eriä.

/Ingenjören

Kaksoispontti, johon linkität, on kai ensisijaisesti ulkokäyttöön, koska se on hienosahattu. Se paneeli, jota minä käytän, on pystysuorassa ja muistuttaa huomattavasti enemmän peruspanelia, mutta ilman sitä "ekstraleveää" uraa toisella puolella. Aion käydä paikallisilla höyläämöillä, niin katsotaan, mitä se voi tuoda.

Totte_S
Näyttää lupaavalta, vaikka heillä ei ollutkaan juuri minun versio. Katsotaan, mihin hintaan se voisi päätyä.

Kiitos kaikista vinkeistä!

Katso www.veckebosag.se. Tosiaan kaukana Tukholmasta, mutta tiedän, että hän yleensä toimittaa puutavaraa sinne. Lisäksi hänellä on hyvät hinnat.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.