4 859 lukukertaa ·
7 vastausta
5k lukukertaa
7 vastausta
Mistä löydän oikean listan?
Nyt se on melkein valmis. Olen sisustanut yläkerran meidän 1 1/2-kerroksisessa talossa itse. Pitää vain laittaa lattia, korjata sähkötyöt, asentaa elementit ja vähän muuta pientä... kuten listat esim.
Haluan listan, jossa matalat 90cm seinät kohtaavat katon 45 asteen kulmassa. Mielellään yksinkertainen ohut lista 45 asteen kulmalla...
...mutta mistä löydän tämän? Olen etsinyt Bauhausista ja netistä ilman tulosta, paitsi että olen ymmärtänyt sen kutsutaan 135 asteen listaksi.
Vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan!
/Björn
Haluan listan, jossa matalat 90cm seinät kohtaavat katon 45 asteen kulmassa. Mielellään yksinkertainen ohut lista 45 asteen kulmalla...
...mutta mistä löydän tämän? Olen etsinyt Bauhausista ja netistä ilman tulosta, paitsi että olen ymmärtänyt sen kutsutaan 135 asteen listaksi.
Vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan!
/Björn
Onko tämä tällainen vinokattolista, jota tarkoitat?
Löysin sen Ekenäs Hyvleri (http://www.ekenashyvleri.com) Smålandissa, mutta sen täytyy varmasti olla saatavilla myös muualta?
/Ingenjören
Löysin sen Ekenäs Hyvleri (http://www.ekenashyvleri.com) Smålandissa, mutta sen täytyy varmasti olla saatavilla myös muualta?
/Ingenjören
Kyllä vaan, viistosokkeli löytyy tavallisista puutavarakaupoista, ainakin se sileä.
Kiusallista, etten ole nähnyt talonpoikaistyylin listaa aiemmin :-[ Asun vajaan kymmenen kilometrin päässä Tammisaaresta... Se olisi sopinut meidän talonpoikaistyylin listoihimme... Ne otamme seuraavassa remontissa
Kiusallista, etten ole nähnyt talonpoikaistyylin listaa aiemmin :-[ Asun vajaan kymmenen kilometrin päässä Tammisaaresta... Se olisi sopinut meidän talonpoikaistyylin listoihimme... Ne otamme seuraavassa remontissa
Joo! tuo alkaa näyttää joltakin! Ajattelin niiden olevan tasasivuisia kuin V, mutta tuo ehkä on parempi! Syynä listaan? Koska olen amatööri ja maalareiden mielestä se ei kestäisi jos he laittavat microlit sen päälle. on hieman rakoja muutaman millimetrin siellä täällä juuri kulmassa.
/Björn
/Björn
Kuulostaa kyllä maalarin tiivisteen/lateksitiivisteen tapaukselta!Beemer sanoi:Joo! tuo alkaa näyttää joltakin! Ajattelin että ne olisivat tasasivuisia kuin v, mutta tuo ehkä onkin parempi! Syyt listalle? Koska olen amatööri ja maalareilla oli epäilyksiä, etteikö se kestäisi, jos laittavat microlit:in päälle. siinä on vähän rakoja muutama millimetri siellä täällä juuri kulmassa.
/Björn
moi!joku kysyi miksi listaa?pitäisi periaatteessa välttää listaa täällä, mutta nyt tarvitaan listaa.kattolista ei kuitenkaan sovi yhteen sen listan kanssa jonka aiot asentaa, joten voit yhtä hyvin laittaa pienen peitelistan. on varmasti muita vaihtoehtoja, mutta tämä on yksi.
Klikkaa tästä vastataksesi