Kuinka paljon ovien/porttien täytyy voida avautua?
Pitäisikö ovipysäyttimen olla sisä- vai ulkopuolella?
Pitäisikö pääosa olla kiinnitettynä ovenkarmiin/seinään vai ovilevyyn?
Jos ovipysäytin sijaitsee sisäpuolella (iskusivulla), maksimiaukeamiskulma on yleensä 120-130°.
Jos ovipysäytin sijaitsee ulkopuolella (saranoiden puolella), on olemassa ovipysäyttimiä, jotka kestävät noin 180°.
Pitäisikö ovensuljin asentaa sisä- vai ulkopuolelle?
Pitäisikö pääosa asentaa ovenkarmiin/seinään vai ovilehteen?
Jos ovensuljin asennetaan sisäpuolelle (lukituspuolelle), suurin avautumiskulma on yleensä 120-130°.
Jos ovensuljin on ulkopuolella (saranapuolella), löytyy ovensulkimia, jotka selviävät noin 180°.
Ei ole väliä minkä puolen. Ei ole väliä karmi tai seinä. Tarvitsee vain olla ovessa, joka on avoinna.
Hei! Kaappaan tätä säiettä hieman.
Onko kenelläkään tietoa kuinka säätää tätä oven sulkijaa? Haluaisin, että se painaisi enemmän oven karmia vasten, kuten nyt se liikkuu noin yksi tai puolitoista senttimetriä kun ovi on kiinni.
Kun etsin Doorman tai numeroita, ei sitä löydy.
Kiitos avusta
Terveisin Stefan
Pelkästään kuvia katsomalla näen heti kaksi vaihtoehtoa.
- Irrota sisempi varsi ovensulkijasta ja siirrä se yksi pykälä huoneeseen päin, mahdollisesti ulompaa vartta täytyy pidentää.
- Lyhennä ulompi varsi.
Kun vain katson kuvia, näen heti kaksi vaihtoehtoa.
- Irrota sisempi varsi oven sulkijasta ja siirrä se pykälän verran huoneeseen päin, mahdollisesti ulompi varsi täytyy pidentää.
- Lyhennä ulompaa vartta.
Okei, aion kokeilla sitä, mutta tuntuu siltä, että se on todella hankala ratkaisu hienosäätöön 🤔
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.