5 724 lukukertaa ·
8 vastausta
6k lukukertaa
8 vastausta
Minkälainen naula?
Aion ostaa nauloja kiinnittääksesi rimoja ja ihmettelen, mikä koko minun pitäisi valita. Ajattelin ostaa gunnebo mikrokäsiteirtsinki-kierrenaulaa. Pitäisikö valita 75*2,8 vai 100*3,4 mm naulat. Rimat, joita aion kiinnittää, ovat 45*70, 45*95 ja 45*45mm.
Olen siirtynyt ruuveihin ja käytän erilaisia pituuksia 6*100-120 mm koolaukseen, mutta ruuveja on saatavilla jopa 180 mm. Toimii myös paikoissa, joissa normaalisti naulataan vinoon, mutta minä olen kotinikkari.
Laske ruuvin pituus kaksinkertaiseksi siihen verrattuna, mitä aiot kiinnittää, ja hanki hyvä ruuvinväännin.
Laske ruuvin pituus kaksinkertaiseksi siihen verrattuna, mitä aiot kiinnittää, ja hanki hyvä ruuvinväännin.
Ottaisin 75-2,8 sinun tapauksessasi, koska rakennat seinän ylös. Se ei liiku mihinkään, vaikka naulaisi ohuemmalla mitoituksella. Muuten peukalosääntö on käyttää kaksi kertaa niin pitkää naulaa kuin mtrl, jonka läpi sen pitäisi mennä. Käytä mielellään sinkittyä naulaa, se vetää kaksinkertaisesti enemmän kuin tavallinen naula.
se oli harmi, ettet sanonut tätä ennen kuin kävin ostamassa naulojajohnnyz sanoi:Ottaisin 75-2,8 tapauksessasi, koska asennat seinän ylös. Se ei liiku mihinkään, vaikka naulaisit ohuemmalla mitalla. Muuten nyrkkisääntö on käyttää kaksi kertaa niin pitkää naulaa kuin materiaali, jonka läpi se menee. Käytä mielellään galvanoitua naulaa, se vetää kaksi kertaa enemmän kuin sileä naula.
Klikkaa tästä vastataksesi