4 685 lukukertaa ·
2 vastausta
5k lukukertaa
2 vastausta
Milloin Siporex tuli materiaalina markkinoille?
Olin tänään talon näytössä ja yritin selvittää, minkä tyyppistä kevytbetonia se oli. En halua mitään sinibetonista valmistettua. Välittäjä oli surkea eikä näyttänyt olevan perillä papereistaan, mutta erään Bror Duktigin mukaan, joka oli myös kiinnostunut, se oli tietysti sinibetonia. Siporexia ei nimittäin ollut olemassa 1958, jolloin talo rakennettiin. Onko tämä sittenkään totta? Itse kevytbetoniteknikkahan on paljon vanhempi, ja Siporex oli kai yhtä varhain kuin Sinibetoni/Ytong?
Hei
Minulla on lbtg-talo, joka on rakennettu vuosina 1951-52. Rakennettu Siporexista Gävlestä. Minulla on jopa laskut jäljellä, joissa selvästi lukee Siporex toimitettu Gävleltä Näldeniin. Olen myös tehnyt radonmittauksen (pitkäaikainen) ja keskiarvo on 33 bec jne.
Oletan, että se on se, mitä haluat selvittää talossa, jota tarkastelet.
Jos olet onnekas, sinulla voi olla sellainen Siporex. / LOB
Minulla on lbtg-talo, joka on rakennettu vuosina 1951-52. Rakennettu Siporexista Gävlestä. Minulla on jopa laskut jäljellä, joissa selvästi lukee Siporex toimitettu Gävleltä Näldeniin. Olen myös tehnyt radonmittauksen (pitkäaikainen) ja keskiarvo on 33 bec jne.
Oletan, että se on se, mitä haluat selvittää talossa, jota tarkastelet.
Jos olet onnekas, sinulla voi olla sellainen Siporex. / LOB
Ok, kiitos! Arvasin sen. Talo, jota katsoin tänään, oli huono, mutta jäin kiinni keskusteluun siporexista ja siitä, ettei sitä olisi ollut silloin.
Ainoa vaatimus, jonka minulla on taloa etsiessä, on, että sen pitää mahtua kaksilapsiselle perheelle eikä siinä saa olla sinistä betonia.
Ainoa vaatimus, jonka minulla on taloa etsiessä, on, että sen pitää mahtua kaksilapsiselle perheelle eikä siinä saa olla sinistä betonia.
Klikkaa tästä vastataksesi