Olen lukenut "lathunden" rakennelmista ja jännevälistä, puutavara, lumivyöhykkeet jne.

Sitten löysin tämän digitaalisen rakentajan, mutta se sanoo, että se ei ole mahdollista? Missä kohtaa rakenne romahtaa?

Olen myös kokeillut rakentajan osaa, jossa rakennetaan seinillä ja kokeillut keskisalkoa 2-4 pylväällä, mutta silti ei.

Haluan rakentaa attefallshus ja olin ajatellut ulkomitat 3600x4800mm, kaikki jaettavissa 600mm helppouden vuoksi jne. Ajattelen pulpettikattoa noin 5-10 asteen kallistuksella maksimoimaan katon korkeuden. Sen pitäisi seisoa pilariperustuksella.

Voiko joku opastaa minua?

Ikuisesti kiitollinen!

• Digitaalisen rakennustyökalun näyttöelementti, jossa näkyy rakennepiirustus ja speksit, mukaan lukien mitat ja materiaalivalinnat katokselle.
  • Rakennusprojektin digitaalinen suunnittelutyökalu näyttää puurakenteen ja varoituksia kuormituksen ylityksestä vaadittavalla poikkileikkauksella.
Se saattaa olla yhdistelmä väärin valittuja mittoja ja laskentaohjelman bugeja. Mikä on lumivyöhyke?

J justusandersson sanoi:
Se voi johtua väärin valituista mitoista ja virheistä laskentaohjelmassa. Mikä on lumivyöhyke?
Se on lumivyöhyke 3,5, aivan juuri rajan tuntumassa vyöhykkeelle 3.

Toivottavasti kyseessä on bugi, muuten en tiedä mitä tehdä, mielestäni pitäisi pystyä rakentamaan koko runko rakennuspuusta, joka löytyy tavallisesta rakennustarvikekaupasta.

Kattopalkkien on oltava liimapuuta sillä lumialueella. Ehdotuksena 42x270 mm c/c 600 mm. Jos joka toinen kattopalkki on suoraan palkin yläpuolella ja joka toinen on reunapalkin keskellä, niin riittää 45x170 C 24. Ohjelma ei pysy siinä mukana.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.