1 800 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Miksi pulpettirakenteeni ei toimi?
Olen lukenut "lathunden" rakennelmista ja jännevälistä, puutavara, lumivyöhykkeet jne.
Sitten löysin tämän digitaalisen rakentajan, mutta se sanoo, että se ei ole mahdollista? Missä kohtaa rakenne romahtaa?
Olen myös kokeillut rakentajan osaa, jossa rakennetaan seinillä ja kokeillut keskisalkoa 2-4 pylväällä, mutta silti ei.
Haluan rakentaa attefallshus ja olin ajatellut ulkomitat 3600x4800mm, kaikki jaettavissa 600mm helppouden vuoksi jne. Ajattelen pulpettikattoa noin 5-10 asteen kallistuksella maksimoimaan katon korkeuden. Sen pitäisi seisoa pilariperustuksella.
Voiko joku opastaa minua?
Ikuisesti kiitollinen!
Sitten löysin tämän digitaalisen rakentajan, mutta se sanoo, että se ei ole mahdollista? Missä kohtaa rakenne romahtaa?
Olen myös kokeillut rakentajan osaa, jossa rakennetaan seinillä ja kokeillut keskisalkoa 2-4 pylväällä, mutta silti ei.
Haluan rakentaa attefallshus ja olin ajatellut ulkomitat 3600x4800mm, kaikki jaettavissa 600mm helppouden vuoksi jne. Ajattelen pulpettikattoa noin 5-10 asteen kallistuksella maksimoimaan katon korkeuden. Sen pitäisi seisoa pilariperustuksella.
Voiko joku opastaa minua?
Ikuisesti kiitollinen!
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Se saattaa olla yhdistelmä väärin valittuja mittoja ja laskentaohjelman bugeja. Mikä on lumivyöhyke?
Se on lumivyöhyke 3,5, aivan juuri rajan tuntumassa vyöhykkeelle 3.J justusandersson sanoi:
Toivottavasti kyseessä on bugi, muuten en tiedä mitä tehdä, mielestäni pitäisi pystyä rakentamaan koko runko rakennuspuusta, joka löytyy tavallisesta rakennustarvikekaupasta.
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Kattopalkkien on oltava liimapuuta sillä lumialueella. Ehdotuksena 42x270 mm c/c 600 mm. Jos joka toinen kattopalkki on suoraan palkin yläpuolella ja joka toinen on reunapalkin keskellä, niin riittää 45x170 C 24. Ohjelma ei pysy siinä mukana.
Klikkaa tästä vastataksesi