A Anna Olsson9713 sanoi:
He olivat valmiit kylpyhuoneen kanssa 20. joulukuuta. He maalasivat eteiseni noin 1 1/2 viikkoa sitten ja sen jälkeen he alkoivat näkyä vielä enemmän.
Se on varmaan niin, että kun maalaa, niin pehmentää tapetin, jolloin mahdolliset jännitteet pohjassa pääsevät puhkeamaan.

• Tykkään
Anna Olsson9713 ja 1 muu
  • Laddar…
A Anna Olsson9713 sanoi:
Mutta silloin heidän on purettava kaakelit korjatakseen se? Tällä seinällä kylpyhuoneessa on pyyhekuivain.
Ei, kaakelia ei tarvitse purkaa, uskallan ehdottomasti väittää. Virhe sijaitsee sen seinän ulkopuolella, jonka olet kuvannut. Kokeile, kuten yllä on ehdotettu, ottaa tämä ensiksi yhdistyksen kanssa. Sitten kiusantekijän käsityöläiset saavat vähintään kaksi mahdollisuutta korjata ongelma ennen kuin asian vie eteenpäin.

• Tykkään
Anna Olsson9713
  • Laddar…
Sama tapahtui meille, kun Röris kiinnitti RiR:in kipsiseinään, jonka toisella puolella on vaatehuone. Ruuvit eivät ole läpäisseet kipsin paperia, mutta huomasin sen liian myöhään, kun maalasin seinää.

Minun tapauksessani se ei haittaa, koska se on lähellä lattiaa. Sinun tapauksessasi se täytyy korjata. Mutta koska ruuvit ovat osa putkitusta, olisin varovainen yrittäessäni vaihtaa kipsilevyä.

Voisi ehkä yrittää mennä hyvin varovasti kulmahiomakoneella ja vain poistaa ruuvin uloimpia kierteitä, sitten tasoittaa syntynyt kolo.

Pitkää viivaa en osaa selittää.

Tietysti sinun tai yhdistyksen tulee reklamoida työtä ja vaatia sen korjaamista.

S Småbrukaren sanoi:
Sama tapahtui meille siellä, missä Putkimies kiinnitti RiR:n kipsiseinään, jonka toisella puolella on vaatekaappi. Ruuvit eivät ole läpäisseet kipsin paperia, mutta huomasin sen liian myöhään maalatessani seinää.

Minun tapauksessani se ei häiritse, koska se on kaukana lattian lähellä. Sinun tapauksessasi täytyy se korjata. Mutta koska ruuvit ovat osa putkistoa, olisin varovainen yrittäessäni vaihtaa kipsilevyä.

Saattaisi olla mahdollista, että käy hyvin varovasti kulmahiomakoneen kanssa ja ottaa vain ruuvin uloimmat kierteet, sitten tasoittaa ura, joka muodostuu.

Pitkää juovaa en osaa selittää.

Tietysti sinun tai yhdistyksen pitää reklamoida työstä ja vaatia korjausta.
Kiitos! He eivät ole vielä täysin valmiita täällä asunnossani, olen lähettänyt kuvan tästä heille, ja he tulevat tarkastamaan sen keskiviikkona. En todellakaan aio korjata tätä itse, he aikovat lähettää laskun siitä, mikä on jäljellä maksettavaksi, ja pidän sen maksamatta/kiistän sen, jos tätä ei korjata.

• Tykkään
Småbrukaren
  • Laddar…
Onko se sinun asoy, joka saa mahdollisen laskun, vai oletko tehnyt lisätilauksia?

• Tykkään
Kardan79
  • Laddar…
S Småbrukaren sanoi:
Onhan se sinun asunto-osakeyhtiösi, joka mahdollisesti saa laskun, vai oletko tehnyt lisätilauksia?
olen tehnyt lisätilauksia.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.