5 939 lukukertaa ·
6 vastausta
6k lukukertaa
6 vastausta
mikä se on? U-muotoinen reunapala avaukseen paneeliseinässä
Tarvitsen muutamia metrejä sellaista puuta, joka näkyy kuvissa.
Onko sille olemassa jokin termi? Jotta voin etsiä kaupan, joka myy sitä. Se on U-muotoinen toimiakseen "reunapalasena" avaukselle sisäseinässä pontti/paneeli -elementeissä leikkimökissä. Keskellä oleva ylimääräinen pieni jyrsitty kanava ei ole tarpeen minun tarkoitukseeni.
Onko sille olemassa jokin termi? Jotta voin etsiä kaupan, joka myy sitä. Se on U-muotoinen toimiakseen "reunapalasena" avaukselle sisäseinässä pontti/paneeli -elementeissä leikkimökissä. Keskellä oleva ylimääräinen pieni jyrsitty kanava ei ole tarpeen minun tarkoitukseeni.
Sehän on lyhyesti sanottuna u-lista
tyyppi:
https://www.beijerbygg.se/store/pri...r/u-list-furu-15x31mm-vitmålad?artikel=174839
tyyppi:
https://www.beijerbygg.se/store/pri...r/u-list-furu-15x31mm-vitmålad?artikel=174839
Joo, pahimmassa tapauksessa minun on rakennettava yhteen U-muoto, kuten kuvailet, mutta suosin valmiin palan ostamista. Toinen vaihtoehto on jyrsiä kanava kappaleesta, mutta minulla ei ole siihen työkaluja.L Liteavvarje sanoi:
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Epäilen, että sinulla on vaakahirrestä rakennettu piharakennus. Pieni uurre keskellä on luultavasti tarkoitettu otteen saamiseen pääpontista. Jos nämä olettamukset pitävät paikkansa, sinun täytyy miettiä, mikä on tärkeintä seinän vakaan päättymisen kannalta. Todennäköisesti lista, joka on seinän leveys ja siinä on uurre pääpontille, on paras tapa vakauttaa seinä. Voit valmistaa itse listan uralla ja pääpontilla käsiyläjyrsimen avulla. Jos et omista sellaista, voit varmasti vuokrata yhden. Hiukan näpräämistä, mutta luultavasti tärkeää.
Kiitos vastauksesta. Se pitää paikkansa tavallaan, luulen, vaikka mökin sisällä olevan aukon kohdalla ei ole pientä reunaa, joka sopisi pienempään uraan. Ja siellä se täyttää vain esteettisen tehtävän. Uskon kuitenkin, että samaa kappaletta voidaan käyttää kaiteena/kantena puolikorkeiden paneeliseinien päällä muiden mökkiversioiden verantaosassa. Silloin ylin pääntekeytys napsahtaa pienempään uraan.J justusandersson sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi