A aheydeck #1 Jäsen · Örebro · 15 viestiä 30 maa 2013 klo 19:52 aheydeck Jäsen Örebro 15 viestiä 30 maa 2013 klo 19:52 #1 Hei, Minun täytyy vaihtaa osa autotallin paneelista, mutta en löydä samanlaista mistään paikallisista rakennusliikkeistä. Voiko joku täällä tunnistaa millainen paneeli tämä on (anteeksi olemattomat piirustustaitoni) ja tietää mistä sitä voisi hankkia? "Kuva" on siis miltä paneeli näyttää ylhäältä päin katsottuna, seisten. Se on pystysuora, ja suuri ulkopinta on 100mm * 20mm, ja kapein osa on 10mm. // Andreas
Hei, Minun täytyy vaihtaa osa autotallin paneelista, mutta en löydä samanlaista mistään paikallisista rakennusliikkeistä. Voiko joku täällä tunnistaa millainen paneeli tämä on (anteeksi olemattomat piirustustaitoni) ja tietää mistä sitä voisi hankkia? "Kuva" on siis miltä paneeli näyttää ylhäältä päin katsottuna, seisten. Se on pystysuora, ja suuri ulkopinta on 100mm * 20mm, ja kapein osa on 10mm. // Andreas
S Stefan_hallsberg #2 Jäsen · Örebro · 183 viestiä 30 maa 2013 klo 22:40 Stefan_hallsberg Jäsen Örebro 183 viestiä 30 maa 2013 klo 22:40 #2 Olen nähnyt naapurin, jolla oli plywoodi perustana autotallissa, sitten harvalla laudalla vuorattu seisovalla paneelilla. Ehkä se voisi olla jotain vastaavaa. Muuten sinun täytyy mennä johonkin rakennuskauppaan, jossa voi sahata/höylätä.
Olen nähnyt naapurin, jolla oli plywoodi perustana autotallissa, sitten harvalla laudalla vuorattu seisovalla paneelilla. Ehkä se voisi olla jotain vastaavaa. Muuten sinun täytyy mennä johonkin rakennuskauppaan, jossa voi sahata/höylätä.
E Enoksson #3 Jäsen · Dalarna · 107 viestiä 31 maa 2013 klo 10:39 Enoksson Jäsen Dalarna 107 viestiä 31 maa 2013 klo 10:39 #3 Etsi funkispaneli foorumilta tai googlesta, niin löydät vastaavan paneelin, jota ei pitäisi olla liian vaikea löytää.
Etsi funkispaneli foorumilta tai googlesta, niin löydät vastaavan paneelin, jota ei pitäisi olla liian vaikea löytää.