Korjasin tiilisavupiipun verkolla ja hydraulisella kalkkivilaastilla ja maalasin silikaattimaalilla. Kahden vuoden jälkeen se näyttää tältä. Mikä meni pieleen? Savupiippua ei käytetty ja kanavia on tiivistetty ylhäältä.
Renovoin tiilisen savupiipun verkolla ja hydraulisella kalkkilaastilla ja maalasin silikaattimaalilla.
Kahden vuoden kuluttua se näyttää tältä.
Mikä meni pieleen?
Savupiippua ei käytetty ja kanavat ovat tiiviisti suljettu ylhäällä.
[kuva]
Kuinka kauan annoit rappauksen kuivua ennen maalausta?
Kyllä on totta, että ei pitäisi maalata kalkkilaastia silikaattimaalilla, vaan yleensä kalkkirappaus maalataan kalkkimaalilla...
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.