1 158 lukukertaa ·
7 vastausta
1k lukukertaa
7 vastausta
Mikä materiaali tämä on?
Hei,
Uusi foorumilla. Olen oppinut paljon lukemalla tähän asti, mutta nyt minulla on kysymys. Aloin poistaa kerroksia seinistä eristämättömässä eteisessä. Talo vuodelta 1925.
Vihreän pitäisi olla alkuperäinen. Mutta olen huolissani mustasta. Voiko se olla vaarallista purkaa? Asbesti jne.?
Kiitollinen avusta.
Uusi foorumilla. Olen oppinut paljon lukemalla tähän asti, mutta nyt minulla on kysymys. Aloin poistaa kerroksia seinistä eristämättömässä eteisessä. Talo vuodelta 1925.
Vihreän pitäisi olla alkuperäinen. Mutta olen huolissani mustasta. Voiko se olla vaarallista purkaa? Asbesti jne.?
Kiitollinen avusta.
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 48 127 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 48 127 viestiä
Käsittääkseni asfabord oli ennen treetex-levy, jossa oli asfalttikerros. Ei aavistustakaan, oliko asfaltti vain ulkopuolella vai oliko siellä useampia kerroksia, enkä myöskään tiedä kuinka paksu sellainen levy on.
Klikkaa tästä vastataksesi

