Hei! Epävarma siitä, onko tämä oikea foorumi ja ehkä tämä on tyhmä kysymys, mutta mikä materiaali on käytetty tässä tapetoinnissa? Todennäköisesti rakennusvuosi 1965. Kiitos etukäteen!
 
  • Vanha seinärakenne, jossa tapetti peittää jonkinlaista pehmeää eristemateriaalia. Rakennusvuosi todennäköisesti 1965.
Treetex!
 
  • Tykkään
Husfixardoktorn ja 1 muu
  • Laddar…
J JSE sanoi:
Treetex!
kiitos! Jatkokysymys, voiko sitä maalata vesipohjaisella maalilla vai turpoaako se, kun se on niin huokoista?
 
Älä maalaa ollenkaan valitettavasti. Laita ensin remonttitapetti Jos.
 
Ei maalaaminen suoraan ole hauskaa.. Laita ensin kangas tai remonttitapetti.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.