1 088 lukukertaa ·
10 vastausta
1k lukukertaa
10 vastausta
Mikä materiaali tämä on
Kaikkitietävä
· Stockholm
· 1 831 viestiä
Mahdotonta sanoa, koska emme tiedä valmistajaa ja milloin se on rakennettu. Kevytbetonilattiani pitäisi kestää 400 kg/neliömetri valmistajan mukaan. Muistan vanhan standardin asuntojen osalta olevan 250 kg/neliömetri, joten sen pitäisi kestää ainakin sen verran.
Kaikkitietävä
· Stockholm
· 1 831 viestiä
näyttää siltä, että raudoitus on katkaistu, mikä ei ole hyvä, jos se on keskellä huonetta, ehkä sinun ei pitäisi kuormittaa kyseistä aluetta liikaa.
Kaikkitietävä
· Stockholm
· 1 831 viestiä
Jos sinulla on jokin raskas esine, aseta se ulkoseinän viereen, silloin ei pitäisi olla mitään ongelmaa.glyrion sanoi:
Jos paljastaisit mitä aiot tehdä, olisi helpompaa antaa neuvoja. Puhut kirjoista, voit laittaa kaikki kirjat mitä sinulla on ongelmitta ja myös suurimman TV:n minkä löydät (melkein). Jos aiot lisätä kerroksen, ehkä sinun täytyy miettiä, jos aiot sijoittaa porealtaan jossa on 2 kuutiota vettä lattialle, ehkä sinun täytyy miettiä...jne.
Isokokoiset proput ja ruuvit ovat hyvä tapa kiinnittää asioita siporexiin. Myös kevytbetoniruuvi toimii hyvin. Jos on todella raskasta, kierretanko ja ankkurimassa ovat parhaita.
Isokokoiset proput ja ruuvit ovat hyvä tapa kiinnittää asioita siporexiin. Myös kevytbetoniruuvi toimii hyvin. Jos on todella raskasta, kierretanko ja ankkurimassa ovat parhaita.
Klikkaa tästä vastataksesi


