AnneFi
kuinka vaikeaa on poistaa väri? mahdotonta!

nyt olen vain surullinen.

Kuinka syviä ovat naarmut?
Mistä materiaaleista portaat on tehty?
Onko mahdollista hioa niitä?

AnneFi
Nillinsim sanoi:
Kuinka syviä ovat naarmut?
Mistä materiaalia portaat on tehty?
Onko mahdollista hioa ne alas?
Naarmut ovat noin 3-4 mm syviä ja portaat ovat betonia.
Emme voi hioa portaita itse suoraan, luulen ainakin niin.
Olen ollut etsimässä klinkkeriä tänään mutta en löytänyt mitään järkevää nytkään, joten se jää keskeneräiseksi vielä jonkin aikaa :(

Miksi ei vain korjata sitä Plastic Padding:illa ja sitten maalata koko portaikko sekoitetulla värillä, joka on samanlainen kuin betonin nykyinen väri?

AnneFi
Meidän pitää selvittää, kuinka paljon maksaa portaiden hionta vaihtoehtona yksi.
Toinen on, että avopuolisoni selvittää päällysteen ja käsittelyn, joita käytetään parvekkeille.

Kolmas on, että se saa olla sellainen kuin se on.

Isäni mielestä meidän pitäisi laittaa klinkkerit vain alaosaan.
Maali on täysin poissuljettu, koska mielestäni maalattu lattia on kaikkein rumin olemassa oleva asia. En todellakaan ymmärrä, miten kukaan voi tehdä niin.

AnneFi
Kahden viikon kuluttua tulee yritys hiomaan ja käsittelemään portaat. 7000kr rotin jälkeen se maksaa. täysin sen arvoista :D

AnneFi
Nyt olen täysin vakuuttunut siitä, että olette todella innoissanne siitä, miltä portaikkoni näyttää.
Kumppani on maalannut seinät valkoiseksi ja minä tein lampun.
Sähkö on vaihdettu ja uusi kellarin ovi on paikoillaan.
Tuli pieni virhe siinä, kun vanhan oven ikkuna toi valoa, mutta lamppu on todella vahva ja hoitaa sen hyvin.
Portaikkoa ei hiottu, koska yritys ei pystynyt siihen, vaan he laittoivat siihen päällysteen, maalasivat ja lakkasivat.
Olen todella tyytyväinen.
ylhäältä
0921bfe8.jpg
6f875e87.jpg
3792d698.jpg
ja alhaalta
bff5c0b6.jpg
a68e4e5b.jpg

Se näyttää todella tyylikkäältä mielestäni, varsinkin kun ottaa huomioon lähtötilanteen.

AnneFi
Kiitos! Tuntui hyvältä, että vihdoin pystyi yhdistämään portaat kellariin, joka on myös rapattu valkoiseksi :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.