1 846 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Mikä eristemateriaali
Hei
Remontoin juuri ostettua vuonna 1942 rakennettua kesämökkiä.
Avataan ulkoseinä ja löydetään tätä, jolla se on eristetty. Näyttää solumuovilta, mutta olisiko sitä ollut tuolloin?
Punnitsee melkein ei mitään ja hajoaa jauheeksi kun siihen koskee.
Tiedätkö kukaan, mitä tämä on?

Remontoin juuri ostettua vuonna 1942 rakennettua kesämökkiä.
Avataan ulkoseinä ja löydetään tätä, jolla se on eristetty. Näyttää solumuovilta, mutta olisiko sitä ollut tuolloin?
Punnitsee melkein ei mitään ja hajoaa jauheeksi kun siihen koskee.
Tiedätkö kukaan, mitä tämä on?

Karbamidivaahto. Oli erinomainen lisäeristystuote 70-80-luvuilla, mutta valitettavasti se murenee jauhoksi muutaman vuosikymmenen jälkeen... Lisäksi se vapauttaa formaldehydiä, mutta sen pitäisi olla alhaisella tasolla tässä vaiheessa.
Klikkaa tästä vastataksesi