31 882 lukukertaa ·
18 vastausta
32k lukukertaa
18 vastausta
Mihin suuntaan asennetaan lattialastulevy?
Okey ajaa mennään. Levyt haisevat jonkin verran ja olen saanut vuotavan nenän, kun 25 lastulevyä on pinottuna olohuoneeseeni. Toivon todella, että haju häviää muutaman päivän kuluttua - muuten en voi olla uudessa olohuoneessa. Pitäisikö tutkia, onko tullut hankittua joku outo laji? Novopan ei pitäisi olla mitään outoa.
Hei.E e3henri sanoi:Okey kör på så.
Levyt haisevat jonkin verran ja olen saanut vuotavan nenän siitä, että minulla on 25 lastulevyä pinossa olohuoneessa. Toivon todella, että se menee ohi muutaman päivän kuluttua — muuten en voi olla uudessa olohuoneessa.
Pitäisikö tutkia, onko kyseessä joku kummallinen laji? Novopan ei pitäisi olla mitään outoa
Miten kävi Novopan-lattiasi kanssa. Kävin ja noudin 40 m2 eilen, mutta levyt haisivat niin voimakkaasti homeelta, että jouduin palauttamaan ne. Ne on ilmeisesti tehty purkujätteestä ja vanhoista kuormalavoista. Otin yhteyttä novopanin tukeen ja he sanoivat, että puru on kuumennettu niin, että kaikki homeitiöt ovat kuolleet, mutta haju voi jäädä. Todella epämiellyttävää.
En tiedä, onko se lattia vai uusi sohva, joka aiheutti ongelman, mutta minulla on ollut vaikeuksia olla huoneessa kesän/alkusyksyn aikana.... mutta päivittäisen tuuletuksen jälkeen se on vähentynyt ja nyt en huomaa sitä ollenkaan, vaikka ollaan siirrytty talvikauteen suljetun parvekkeen oven/ikkunan kanssa.V Vera Reno sanoi:Hei.
Miten meni Novopangolvin kanssa. Kävin hakemassa 40 m2 eilen, mutta levyt haisivat niin voimakkaasti homeelta, että jouduin palauttamaan ne. Ne on ilmeisesti tehty purkupuutavarasta ja vanhoista kuormalavoista. Otin yhteyttä novopanin tukeen ja he sanoivat, että lastu on kuumennettu niin, että kaikki homesienet ovat kuolleet, mutta tuoksu voi jäädä. Todella epämiellyttävää.
Työskentelen rakennusliikkeessä, joka myy näitä levyjä, enkä tähän päivään mennessä ole kohdannut ketään, jolla olisi ollut ongelmia hajun kanssa. En sano, ettei niitä koskaan olisi, koska kaikki eivät ilmoita asiasta. Mutta koska meiltä ostaa moni Rakentaja, olen melko varma, että he olisivat kertoneet meille, jos se olisi ollut ongelma. Mitä tulee kosteuteen/homeeseen, se vaikuttaa olevan jälleenmyyjän varastointiongelma.
Klikkaa tästä vastataksesi