Aion asentaa byggmax baspanels. Mihin minun pitäisi naulata? Yksi vai kaksi naulaa jokaiseen sääntöön?
Aion asentaa sen pystysuoraan.
 
  • Rakennuspaneeli, puinen, viistetty reuna, pystyssä asennusta varten.
Haluaisin sanoa kaksi spik, yksi oikealle ja yksi vasemmalle kiskoista takana, reunalla eli, mutta ei falsenissa.

Kaksi spik vierekkäin, jotta lauta ei kierry/kierry kuivuessaan.
 
Sitten on varmaan ajan myötä riski halkeamille? Luin jostain, että voi naulata kuvan mukaan, jotta puu voi liikkua.
Mikä on paras. Voi lisätä, että lankkujen kokonaisleveys on 120
 
  • Puulaudat, joissa on punainen nuoli viittaamassa naulauksen suuntaan liikkuvuuden varmistamiseksi. Kokonaisleveys laudoille on 120.
En uskalla väittää vastaan sinulle, tiedän että juuri nyt yhdessä puusepän kanssa naulaan tuplaponttilautaa kuten sanoin.
Se on pontattu, sinun on viistopontattu, en tiedä onko sillä merkitystä, toivon että joku joka tietää 100% varmasti kirjoittaa vastauksen...
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.