Olin päättänyt käyttää 145mm runkoa ilman vaakasuoraa 45mm, kun 31,5kvm perustus suunniteltiin. Olen nyt alkanut miettiä, jos 120+45 voisi sittenkin olla parempi. Etuna olisi hieman enemmän eristystä, mutta myös asennuskerros, jonka unohdin kokonaan, kun keskityin 145-runkoon. Muistan, että autotallissa oli aika paljon askartelua muovauksen kanssa pistorasioiden ym. ympärillä, missä minulla ei ole asennuskerrosta.

Ongelma on siinä, että minulla ei ole tilaa enempää sauna/wc-osassa. Siellä mitat ovat jo tiukat. Muilla seinillä on tilaa, joten se onnistuisi. Toinen vaihtoehto voisi olla 95+45, mutta kuinka hyvin se runko kestää raskaan katon, jonka jänneväli on noin 3m? Tuntuu, ettei 95-alaohjauspuun kiinnittäminen alustaan onnistu kunnolla? Ajatuksena on asettaa alaohjauspuu reunan kanssa elementin reunaan.

Renderöity malli valkoisesta talosta, jossa on musta terassi ja pyöreä ulkoporeallas.

Rakennuksen pohjapiirros, jossa näkyy sauna ja WC. Mittakaavassa tilat, kuumavesisäiliö ja jakokaapit, terassi uima-altaan vieressä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.