C
Minulla on lastulevy seinillä koko talossa. Joissakin huoneissa minulla on Brandéns helmiäispontti-mdf, TOSI NÄTTIÄ! Jäljelle jäävien lastulevyseinien maalaaminen ei tule näyttämään hyvältä ... ei edes kun on tasoitettu. En halua laittaa kipsilevyjä... en vain halua kipsilevyjä... Mitä mieltä olette, jos laitan tavallisia 6-8 mm mdf-levyjä (ne eivät ole viistottuja), liimaan ne PL 600:llä ja asetan ne reuna reunaa vasten ja tasoitan sauman, voiko siitä tulla sileä ja kaunis? Vai pitäisikö minun ehkä leikata ohut mdf-pala välikappaleeksi levyjen väliin ja jättää näkyvä sauma, eli otan mdf-levyn, ne ovat 120 leveitä, laitan kapean palan, sanotaan 5 cm leveän ja sitten asetan seuraavan levyn... Voisiko se olla jotain? Tai, tai? Vinkkejä ja ideoita otetaan kiitollisina vastaan... Palautuslevyllä tai vastaavalla mielestäni saan liian karkean pinnan seinälle ja haluan sileän pinnan...

carra

ajattele, että ne pitää pohjamaalata pari kertaa ja sitten maalata. ne ovat myös vain 2400 pitkiä, joten saat liitoksen, jos sinulla on 2500 tai enemmän. sen voi ratkaista erittäin korkealla lattiajalustalla tai jollainlaisella kattolistalla..

jos haluat sileät seinät, niin kipsi on paras, mutta silloin pitää kitata ym. (tiedän, että sanoit ettet halua kipsiä, mutta et kertonut miksi)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.