Mies seisoo huoneessa, jossa on kalusteita ja matto. Aurinko paistaa sisään ikkunoista. Ulos näkyy puutarha. Pölynimuri lattialla.
Hei. Mietin, miten minun pitäisi edetä lattiamaton asentamisessa eristämättömään lasiverantaan kuten tämä. Katso kuva!

Olen ajatellut laittaa koolaukset ja ruuvata lattialevyt, ja sitten asentaa maton.
Olen hieman epävarma, miten lastulevyt kestäisivät ilmaston.

Kuinka te olisitte tehneet?

Viimeksi muokattu:
Tai voisiko suoraan täyttää saumat hiekalla ja sitten laittaa maton suoraan päälle?

Tiedän, että on olemassa mattoja, jotka on tehty ulkokäyttöön.

P
Se ratkaisu oli veljelläni viherhuoneessaan, kun hän osti talon. Se haisi kauhealta, kun ovet olivat kiinni, joten me purimme sen. Koko paska oli laho, mätä ja homeinen.

Scouten sanoi:
Se ratkaisu oli veljen terassilla, kun hän osti talon. Se haisi kauhealta, kun ovet olivat kiinni, joten me purimme sen. Koko homma oli lahonnut ja homehtunut.
Hm kiitos inputista.. Arvaan, että tarkoitat ratkaisua, jossa on koolauksia ja levyjä?
Sitten ehkä on parempi laittaa matto suoraan kivien päälle

P
Kyllä, juuri niin. Matto suoraan kiville on turvallisempi, niin uskon, mutta uskon samalla, että sillä ratkaisulla tunnet ja näet kivet maton läpi melko pian… Arvaan, ettet halua raudoittaa ja valaa?

• Tykkään
tumboerik
  • Laddar…
G g.kraft sanoi:
Voisitko laittaa muovilaatoja kiven ja maton väliin eristykseksi kiviä vastaan ja antamaan matolle hengitystilaa? Se on varmaan helpompi kuin rimat/levyt ja rakentaa vähemmän korkeutta

Tätä tyyppiä ajattelin:
[linkki]
Se oli hyvä ajatus! Näin sen varmaan teen..
Kiitos siitä!

Katso bergo ja katso löydätkö jotain, joka toimii ilman ylimääräistä mattoa päällä. He ovat esimerkiksi olleet levy, joka on käytännössä sileä yläpuolelta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.