6 921 lukukertaa ·
4 vastausta
7k lukukertaa
4 vastausta
Materiaalit runkojen ja putkien upotukseen kellarissa?
Terve
Ajatuksena on rakentaa pieni kylpyhuone kellariin, jossa nykyään kulkee viemäriputki yläkerrasta toisessa kulmassa ja keräysputket maalämpöön huoneen toisessa päässä.
Mitä materiaalia pitäisi käyttää näiden putkien koteloimiseksi? En halua käyttää kipsiä, koska se rakennetaan kellarin ulkoseinien yhteyteen (kosteus).
Olen katsonut sellaista Minerit-levyä, mutta jostain syystä siinä lukee, että niitä ei ole tarkoitettu kaakelilla päällystettäviksi.
Mitä materiaalia käytetään, esimerkiksi kun rakennetaan kylpyamme ja sellaista? Voisiko se olla sopivaa minulle?
Ajatuksena on rakentaa pieni kylpyhuone kellariin, jossa nykyään kulkee viemäriputki yläkerrasta toisessa kulmassa ja keräysputket maalämpöön huoneen toisessa päässä.
Mitä materiaalia pitäisi käyttää näiden putkien koteloimiseksi? En halua käyttää kipsiä, koska se rakennetaan kellarin ulkoseinien yhteyteen (kosteus).
Olen katsonut sellaista Minerit-levyä, mutta jostain syystä siinä lukee, että niitä ei ole tarkoitettu kaakelilla päällystettäviksi.
Mitä materiaalia käytetään, esimerkiksi kun rakennetaan kylpyamme ja sellaista? Voisiko se olla sopivaa minulle?
Käytä toisenlaista kuitusementtilevyä, kuten masterboardia. Se, että minerit ei hyväksy laatoitusta tavallisille levyilleen, johtuu siitä, että heillä on erityinen levy laatoitusta varten, minerit VT. Se on paljon kalliimpaa, ja tietysti se olisi toiminut heidän tavallisellakin levyllään. Täyttä huijausta.Lilienberg sanoi:Terve
Ajattelen rakentaa pienen kylpyhuoneen kellariin, missä nykyään kulkee viemäriputki yläkerrasta yhdessä kulmassa ja keruupiirit maaperänlämmitystä varten huoneen toisessa päässä.
Mitä materiaalia pitäisi käyttää näiden putkien ympärille rakentamiseen? En halua käyttää kipsiä, koska se rakennetaan kellarin ulkoseiniä vasten (kosteus).
Olen katsonut sellaista Minerit-materiaalia, mutta jostain syystä siinä sanotaan, ettei se sovellu laatoitettavaksi.
Mitä materiaalia käytetään, kun esimerkiksi rakennetaan kylpyammeiden ympärille? Voisiko se sopia minulle?
Toinen puhumasi levy on Luxlevy tai vastaava. Se toimii erinomaisesti siihen, mitä olet tekemässä, ja sinun ei myöskään tarvitse käyttää rankoja, jos käytät heidän 50 mm levyään, jonka voit vain liimata paikoilleen. Myös erittäin kallis.
Oi nopea vastaus. Kiitos.
Kuka myy näitä eri levyjä. En ole nähnyt mitään tavallisissa budjettirautakaupoissa - tyyppiä Bauhaus, Silvan ja Byggmax.
Kuka myy näitä eri levyjä. En ole nähnyt mitään tavallisissa budjettirautakaupoissa - tyyppiä Bauhaus, Silvan ja Byggmax.
Luxilla on jopa erityisiä "putkiverhouksia"
LUX ELEMENTS®- TEC - Yleisessä käytössä olevat verhouselementit
LUX ELEMENTS®- TEC - Yleisessä käytössä olevat verhouselementit
Klikkaa tästä vastataksesi