Pitäisikö massiivisen puupinnan olla näkyvissä? Silloin se voi olla sääsuojaus vaihtoehto. Hio pinnat, jotka ovat altistuneet sateelle/UV-valolle jonkin aikaa.

Näkyvä puu on lisäksi melko työläs korjata, jos siihen tulee vaurioita.

Työskentelen suuren liimapuukehys/KL-puu projektin parissa. Varmista, että ostat oikean laatuisen KL:n, jos haluat sen olevan näkyvissä. Mieluiten höylätty tuotannon jälkeen. Näin vältät liimajäämät + painomerkit rullilta ja teloilta.

Kiitos kaikille vastauksista! Olen ollut niin kiireinen, etten ole nähnyt vastauksia täällä ennen kuin nyt.

G Gukken sanoi:
Pitäisikö massiivinen puupinta olla näkyvissä? Silloin se kaipaa säänsuojaa tai vaihtoehtoisesti hioa pintoja, jotka ovat altistuneet sateelle/UV-valolle hetken aikaa.
Näkyvää puuta on lisäksi melko työläs korjata, jos se vahingoittuu.
Olen melkein varma, että meidän pitäisi valita ulkoverhous, mieluiten huoltovapaa. Olen edelleen avoin erilaisille materiaaleille jne., mutta luulen, että haluamme valita jotain harmahtavaa.

Oldboy Oldboy sanoi:
Täytyy olla perinteisiä hirsitaloja, joita tarkoitetaan. CLT-elementit ovat vain runko (+ eristys), joka voidaan verhoilla millä tahansa julkisivulla. Joten oletan, että ne talot näyttävät pääsääntöisesti miltä tahansa muulta talolta?
Olet varmasti aivan oikeassa tässä, vaikuttaa olevan hyvin erilaisia määritelmiä siitä, mitä olen ymmärtänyt.. erityisesti Norjassa, kun se ei ole yhtä suurta kuin Ruotsissa!

rakennan talon näin, peität CLT:n sade/tuulensuojakankaalla ja ulkokerros joko eristyksellä tai ilman.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.