8 635 lukukertaa ·
18 vastausta
9k lukukertaa
18 vastausta
Massiivipuu
Pitäisikö massiivisen puupinnan olla näkyvissä? Silloin se voi olla sääsuojaus vaihtoehto. Hio pinnat, jotka ovat altistuneet sateelle/UV-valolle jonkin aikaa.
Näkyvä puu on lisäksi melko työläs korjata, jos siihen tulee vaurioita.
Työskentelen suuren liimapuukehys/KL-puu projektin parissa. Varmista, että ostat oikean laatuisen KL:n, jos haluat sen olevan näkyvissä. Mieluiten höylätty tuotannon jälkeen. Näin vältät liimajäämät + painomerkit rullilta ja teloilta.
Näkyvä puu on lisäksi melko työläs korjata, jos siihen tulee vaurioita.
Työskentelen suuren liimapuukehys/KL-puu projektin parissa. Varmista, että ostat oikean laatuisen KL:n, jos haluat sen olevan näkyvissä. Mieluiten höylätty tuotannon jälkeen. Näin vältät liimajäämät + painomerkit rullilta ja teloilta.
Kiitos kaikille vastauksista! Olen ollut niin kiireinen, etten ole nähnyt vastauksia täällä ennen kuin nyt.
Olen melkein varma, että meidän pitäisi valita ulkoverhous, mieluiten huoltovapaa. Olen edelleen avoin erilaisille materiaaleille jne., mutta luulen, että haluamme valita jotain harmahtavaa.G Gukken sanoi:
Olet varmasti aivan oikeassa tässä, vaikuttaa olevan hyvin erilaisia määritelmiä siitä, mitä olen ymmärtänyt.. erityisesti Norjassa, kun se ei ole yhtä suurta kuin Ruotsissa!Oldboy sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi