Hei, ajattelin käyttää maanvaraista eristystä sisäseinässä tavallisen sijaan, koska tarkoituksena on äänieristys ja vaimennus kotiteatterille. Tämä johtuu siitä, että maanvarainen eristys painaa enemmän = parempi äänieristys.

Mutta löydän vain 50mm, onko olemassa 45?

Se on 45 runkopuun sisäseinälle
Rakennustyömaa, jossa keskeneräinen sisäseinä puurungoilla; näkyy myös rakennustarvikkeita ja työkaluja lattialla.

Pane sääntöjen päälle esimerkiksi 7 mm vaneria.

Jos se olisin ollut minä, olisin ostanut 70mm:n säännöt ja sahannut ne 50mm:iin.

Protte

Silloin tulee ongelmia karmin kanssa, koska se on 93 mm, mikä yhdessä 11 mm obs + 13 mm kipsin ja 45 mm regelin kanssa vastaa sitä. Alun perin ajattelimme käyttää kahta erillistä 45 regelia 10 mm ilmarakoineen vielä paremman äänieristyksen saavuttamiseksi, mutta emme tehneet sitä samasta syystä.

Mutta jatka salning myös karmiin.
Voi laittaa klackfoder toiselle puolelle niin se näkyy vähemmän.

Protte

Se pilaa hieman profiilien tunnelmaa sanoisin, se ei ole nykyaikainen ovi tai karmin.
Joten et voi hankkia 45mm markisolering?

edit: se olisi jos jyrsisi omaa karmivirke oikealla syvyydellä, mutta jopa minä mielestäni se alkaa olla liian paljon työtä :D

Jos olet melkein valmis jyrsimään oman karmin, sahaa vähän pois sisäpuolelta, niin että saat terävän reunan, liimaa salning kiinni vähän ylimitoituksella, höylää ylimääräinen pois. Sen täytyy olla helpompaa kuin tehdä uusi karm, näyttää yhtä hyvältä.

Muuten luulen, että se on hieman liioiteltua käyttää raskaampaa merkkiainetta, kun sinulla on 4 kerrosta levyä seinässä.
Käytä tavallista eristystä ja panosta enemmän hyvään oveen.
Eihän se ole äänistudio vaan kotiteatteri.

Protte

Se ei ole akustiikan takia vaan siksi, että pikkupoika voi nukkua samalla kun katsomme elokuvaa :D
Mutta ei, luulen että jätän sen väliin, minulla on paljon muita aikaa vieviä asioita kuten se on :D

edit: Ovipaneeli on kuitenkin se heikko lenkki tässä kaikessa

Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.