LeoBalk sanoi:
Jag fick betala precis samma pris som Byggmax hos min leverantör för 200 kvm cellplast, samt standardpris för hemfrakten. Detta bevisade för mig att Byggmax är prisledaren.

Byggmax säljer ofta samma kvalité till lägre pris än de stora varuhusen, som bara möter deras pris när de pressas och får leverera stora volymer. Men då går de bara ner till Byggmax priser. Inte en krona lägre, åtminstone där jag bygger

Byggbranschen är helsjuk utan konkurrens - åtminstone där vi bygger. Därför försöker jag uppmuntra den enda priskonkurrens som finns genom att handla hos Byggmax (när kvalitén är jämförbar)
Problemet är dock att dom plockat russinen ur kakan och har ett väldigt smalt sortiment jämfört med dom flesta stora aktörerna, skulle oxå vilja höra deras kommentar när du vill beställa en specialprodukt, nä då passar ofta det stora byggvaruhuset. Gungor och karusseller..............

Naapuri, joka on putkimies, oli kuullut tukkureiltaan, että Byggmax ostaa maaviemäriputkensa Italiasta ja että ne eivät kestä kovin paljon. Eräs tukkuri oli kuullut urakoitsijoilta, jotka olivat tulleet rakennusprojektiin, jossa aiemmin oli käytetty Byggmaxin maaviemäriputkia, ja ne olivat murtuneet maaperän paineen/maaperän painumisen vuoksi. Voiko tämä todella pitää paikkansa? Minulla on itselläni suunnitelmia käyttää Byggmaxin maaviemäriputkia ja salaojaputkia, kun talon ympärille tehdään salaojitusta. Uskaltaako niitä käyttää, kun kuulee tällaista... vaikka on selvää, että tukkurit kertovat näitä tarinoita, koska haluavat myydä...

Snailman
Jos rinkabyrör (löytyy myös jönköpingistä) ei ole liian kaukana ja voi hakea itse, saa ruotsalaiset? maaviemäriputket halvemmalla kuin byggmax....

Oli pipelife viimeksi kun ostin sieltä...

Viimeksi muokattu:
W
Olen käyttänyt byggmax-putkia ja ne näyttävät toimivan erinomaisesti. Ajan niiden yli kaivinkoneella (pieni 3-tonninen) ja ne kestävät sen. Niillä, joita minulla on, on melkein varmasti ruotsalaisen valmistajan e-merkintä, mutta se voi varmasti vaihdella eri puolilla maata.

proudfin sanoi:
Naapuri, joka on putkimies, oli kuullut tukkuostajiltaan, että Byggmax ostaa maravloppsrör:t Italiasta ja että ne eivät kestä kovin paljon. Eräs tukkumyyjä oli kuullut urakoitsijoilta, jotka olivat tulleet rakennusprojektiin, jossa aiemmin oli käytetty Byggmaxin markavloppsrör:t ja ne olivat murtuneet maan paineesta/asettumisesta maassa. Voiko tämä todella pitää paikkansa? Olen itse suunnitellut käyttää Byggmaxin markavloppsrör:t ja dräneringsrör:t kun talon ympärille pitää tehdä salaojitusta. Uskaltaako nyt kun kuulee tällaista.... mutta on selvää, että tukkumyyjät kertovat näitä juttuja, koska haluavat myydä....
Tietenkin tarina kuten monet muutkin. Ei olisi mitään taloudellista järkeä kuljettaa halpoja putkia niin kaukaa. (Sama matka kuin Kirunasta Malmöön)

Johannabacken sanoi:
Jos olen ymmärtänyt oikein, niin oranssit putket ovat huonompaa muovia, eivätkä kestä kuumaa vettä. Harmaat tekevät sen. Joissain rakennusliikkeissä minulle suositeltiin harmaata, koska ne ovat halvempia, kun niitä valmistetaan suurempia eriä. (en tarkistanut pitäisikö hänen puheensa paikansa tai ostanut mitään maaputkia)

///Johan
Harmaat putket ovat sisäkäyttöön eivätkä sovellu valuun. Oranssit putket ovat niin sanottuja maaputkia ja hyväksyttyjä valutöihin. Harmaat ovat paljon pehmeämpiä, sen huomaa selvästi, kun niiden kanssa työskentelee.

Snailman
on olemassa kahdenlaisia harmaita putkia, texuponors, ja pipelife on parempaa laatua, on joku kirjaintunnus, joka pitäisi tarkistaa, löytyisi muista ketjuista täällä foorumilla, se tarkka kirjainyhdistelmä

Snailman
Faidros sanoi:
[linkki]
Löysin tietoa harmaista putkista

En ymmärrä, miksi kaikki pitävät byggmaxia halpana. Neuvottelemalla hieman minkä tahansa tavallisen rautakaupan tai LVI-tukkumyyjän kanssa pääsee reilusti alle byggmaxin hintojen.
Meidän paikallisessa LVI-tukussa, joka on tanskalainen firma, sain lattialämmitysputken hintaan 10,70/m. Sitten 35 % alennus siitä. Myös sadevesiputket ym. olivat tosi halpoja.

Watchmen. On selvää, että olet oikeassa siinä, että voi neuvotella paremmat hinnat useimmilta tukkumyyjiltä, mutta ajattele, kuinka paljon he tienaavat kaikilta, jotka eivät viitsi neuvotella. Ei tunnu ihan oikealta! Voida antaa 35% alennus ja silti pitää voittomarginaali. Aikooko omistaja ostaa uuden auton vai mitä?! Ei, osta Bygg-Maxista, siellä on hinnat neuvoteltu valmiiksi. Useimmiten laatu on "riittävän hyvä", riippuen siitä, mihin sitä käytetään. Mutta hyvin neuvoteltu! Pidä huolta! Korp-Johan

Mielestäni Byggmax harjoittaa harhaanjohtavaa markkinointia, kun heiltä ei voi ostaa mitään.

Viimeksi muokattu:
Watchmen sanoi:
Det ja tycker är att byggmax kör med falsk marknasföring då man inte kan för handla oss dem.
Byggmaxilla pätee ilmoitettu hinta. Kuinka voit kutsua sitä valheelliseksi mainonnaksi??? Se on varmaan viimeinen asia, mitä se on.

Että sitten enimmäkseen olen sitä mieltä, että Byggmax myy paljon roskaa, on aivan eri asia... *s*

Watchmen sanoi:
Mitä minä mieltä olen, on että byggmax käyttää harhaanjohtavaa markkinointia, kun emme voi ostaa heiltä.
Se oli typerintä mitä olen kuullut, etkö näe mainoslehtiä ja kylttejä, joilla kaupat ovat kyllästettyjä?
Sama hinta kaikille, ei alennuksia.
http://www.byggmax.com/se-sv/Byggmax/Om-BYGGmax.aspx

Kuinka paljon täytyy ostaa Beijerilta tai Woodylta ennen kuin saa alennuksia, jotka vastaavat byggmaxin hintoja?

Oli virhe siellä. He markkinoivat itseään halvimpana. väsynyt.
Jos ostat kaiken sieltä uuteen taloon tai terassille jne. byggmaxista, se ei voi olla halvempaa heidän mukaansa.
Mutta ehkä olen ainoa, joka ajattelee heidän olevan kalliita :)

Ei tarvitse ostaa niin paljon. Hintojen alentamiseksi. Puhua vain heidän kanssaan.
Esimerkiksi puutavarasta ja solumuovista woodylla ovat alhaisemmat hinnat alusta alkaen.
s80 solumuovin hinta on noin 50:-/m² ilman alennusta woodylla. Sen voi saada alas ainakin 37:- sisältäen alvin, jos ostat vähän.

Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.