Olen vaihtamassa taloni julkisivua, joka on rakennettu uudelleen eri vaiheissa. Olen juuri purkanut julkisivun yhdestä lisäosasta ja huomaan, että eristyksen tuulensuojaksi on käytetty maaritilää. Mitä mieltä olette, pitäisikö minun repiä maaritilä pois ja laittaa sopivampi kangas vai toimiiko se sellaisenaan?

Lisäksi maaritilä näyttää raikkaalta ja hyväkuntoiselta...

Hei Jimmy,

SUURI tervetuloa foorumille! :)
Haluan kolme asiaa.
1. Bumpata tätä viestiä, koska mielestäni se on mielenkiintoinen ja haluat nopean vastauksen
2. Antaa sinulle ensimmäinen kysymykseni. Millainen markduk? Musta vihreillä raidoilla tai valkoinen. Kumpikaan näistä ei pidä vettä poissa. Molemmat on rakennettu päästämään vettä läpi, pakottaen kaiken alapuolella pysymään juurilla nykyään
3. Ota tämä asia käsittelyyn rakentajien kanssa niin pian kuin mahdollista. Ennen kuin saat lisää vastauksia täällä, ja kysy heiltä, mitä he ovat oikeasti käyttäneet, onko tämä kangas tiivis ja miten heidän ajatuksensa menevät. Kysy myös, miten he ovat tehneet läpivientien, mutkien jne. kohdalla. Onko valokuvia?

Vielä kerran, tervetuloa foorumille!

Terveisin,

Stefan, Moderaattori

Tuulenpitävyys on tärkeää, ja markfilt ei ole tuulenpitävä, joten vaihda se vindpapp, kipsi tai asfaboard.

Se on valkoinen kangas. Erittäin paksu ja jäykkä. On myös ilmestynyt joihinkin paikkoihin puutarhassa. Tuoksuu alennukselta!

Asia on se, että kankaan takana on purueristys. En ole erityisen innostunut saamaan työvaihetta purun kanssa koko maan yli kaulalle. Mietin siksi, pitäisikö yksinkertaisesti lyödä isover ulkoverhouslevy kankaan päälle. Uskotteko, että siinä on jotain vaaraa, vai pitäisikö se tehdä kunnolla heti, kun seinä on auki?

Muuten, he ovat tehneet hyvää työtä kankaan kanssa. Kunnolliset limitykset kulmissa ja saumoissa...

Se toimii varmasti hyvin julkisivulevyn kiinnittämiseen. Kangas voi pysyä paikallaan, vaikka laittaisitkin tuulensuojapaperin päälle.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.