Hei,
Olen etsinyt, mutta en löydä vastausta juuri tähän kysymykseen. Aion asentaa uuden alakaton kuistille viikonloppuna ja olen hankkinut ponttipaneelia (Saunapaneeli), joka kiinnitetään. Olen pohjamaalannut ja levittänyt ensimmäisen kerroksen peittomaalia maassa ennen sen asentamista. Kysymys on nyt, voinko käyttää naulainpistooliani sähkösinkityillä nauloilla ja sen jälkeen maalata uuden peittokerroksen (valkoinen julkisivumaali) vai tuleeko se ruostumaan ajan myötä? Ruostumattomat naulat pistooliin maksavat maltaita ja niitä on vaikea saada. Käsin naulaaminen tuntuu vaikealta, kun on monta m2 asennettavana. Mitä mieltä olette?

Hyvin menee! Sinulla on onnea, koska toistaiseksi sade tulee ylhäältä alas!

ClasseClas
En käyttäisi koskaan mitään muuta kuin kuumasinkittyjä nauloja (tai ruostumattomia) ulkona. Myös sisätiloissa käytän kuumasinkittyjä, vaikka nykyään paljon ruuvataan.

ClasseClas
ClasseClas ClasseClas sanoi:
En käyttäisi ulkona mitään muuta kuin lämpögalvanoitua (tai ruostumatonta) naulaa. Myös sisätiloissa käytän lämpögalvanoitua, vaikka nykyään käytetään paljon ruuveja.
Outoa. Ehkä Beijerissä ei ole vielä huomattu? Sillä koko NKT:n valikoimassa sisäruuvit ovat sähkösinkittyjä.

Täysin säänsuojatussa tilassa, jossa ei ole suoraa vedelle altistumista, voit hyvällä omallatunnolla käyttää sähkösinkittyjä dyckertinauloja, jotka voit sitten maalata.

/Snickaren

ClasseClas
Sisätiloissa sähkösinkitys toimii normaalisti. Se on, kun tiloja jätetään kylmilleen, esimerkiksi maalla, sauna jne., jolloin sähkösinkitys ei sovi. Mielestäni.

Kiitos vastauksesta! Pitänee käyttää dyckert ja maalata päälle. Jos se kuitenkin vuotaisi läpi X vuoden jälkeen, käsittelen sen ongelman silloin :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.