C
C crazytok sanoi:
Tai vähintään piilotettu ovi man caven ja viinikellarin välillä! Klassinen kirjahylly, jossa vedetään kirjaa, olisi ollut todella siisti!! :D:D:D
Tai vaatekaappi, joka onkin oikeasti piilotettu hissi alas viinikellariin? :cool:

• Tykkään
Humlo
  • Laddar…
Eikö tuo ole vähän liian ylitöitä verrattuna muun spartalaisen kellarin kanssa? :thinking:

• Tykkään
John Larson ja 1 muu
  • Laddar…
Scouten sanoi:
Ei ole ongelmaa rakentaa maakellaria Lecasta, saatavilla on jopa valmiita oppaita valmistajien verkkosivuilta.
Missä nämä oppaat ovat? Olen etsinyt ja etsinyt löytämättä niitä. Siellä lukee vain, että sivua ei löytynyt!
(Minulla on jo maakellari Lecasta, mutta ajattelin vinkata naapurille.)

Wow miten mahtavaa!!! Niin siistiä ja kovaa! Lisää kuvia haluaisi nähdä.

A
C Cider sanoi:
Missä löytyvät nämä oppaat? Olen etsinyt ja etsinyt löytämättä niitä. Siellä sanotaan vain, että sivua ei ole olemassa!
(Minulla on jo Leca-maakellari, mutta ajattelin antaa vihjeen naapurille.)
Tätä käytin lähtökohtana, vaikka suurensimme sitä mitä rakensimme, pituuden, leveyden ja korkeuden suhteen:

https://www.finja.se/storage/ma/eb2...4CB3CA27EE36CABF1DB7/Jordkällare_diy_4013.pdf

• Tykkään
Cider ja 1 muu
  • Laddar…
Scouten sanoi:
Tätä käytin lähtökohtana, vaikka suurensimme sitä, jonka rakensimme, pituudessa, leveydessä ja korkeudessa:

[linkki]
Kiitos, Scouten!

A
C Cider sanoi:
Missä ovat nämä oppaat? Olen etsinyt ja etsinyt löytämättä niitä. Vain kerrotaan, että sivua ei ole!
(Minulla on jo Leca maakellari, mutta ajattelin vinkata naapurille.)
Hei
Lataa vain tiedosto pdf-muodossa
Yst. terv. Andreas

Vau, vaikuttavaa!

harry73 harry73 sanoi:
Kontin maa kaivaminen voi mennä hyvin pieleen
[linkki]
Kontti on todellakin yleisesti huono rakennusmateriaali. Se on suunniteltu hyvin erityisille kuormille, ja jos sitä haluaa vahvistaa hyvällä ja terveellä tavalla (kotiin tai bunkkeriin), voi yhtä hyvin käyttää raaka-aineita ja rakentaa alusta alkaen. Silloin saa paremman eristyksen ja kestävyyden. Ne, jotka ovat olleet preppausmaailmassa jonkin aikaa, ovat nähneet onnettomuuksia, jotka ovat johtuneet konttiprojekteista :(

Myös. Kun rakennat maanalaisia rakenteita; Varmista aina, että sinulla on kaksi uloskäyntiä. Ei ole hauskaa, jos syttyy tulipalo tai jotain muuta tapahtuu ja olet perimmäisessä nurkassa.

Miten menee? Haluan nähdä lisää!!

• Tykkään
Capitalk ja 5 muuta
  • Laddar…
Enemmän

• Tykkään
Capitalk ja 1 muu
  • Laddar…
Jaa, miten on mennyt? Lisää kuvia? :)

Mikä Fritzl-kellari. Luulen, että poliisin täytyy vierailla luonasi muutaman kerran vuodessa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
qwe147 ja 1 muu
  • Laddar…
Hei! Miten projekti on edennyt? Mistä voi nähdä jälkikuvia? Näyttää aivan maagiselta!

• Tykkään
Capitalk ja 2 muuta
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.