7 505 lukukertaa ·
13 vastausta
8k lukukertaa
13 vastausta
Lopettaako Byggmax 25x25mm ströläktin?
Rakennusmax-sivulla voi tällä hetkellä (24 heinäkuu 2011 klo 21:00) lukea, että "Läkt 25x25mm" poistuu. Tämä mitta on täydellinen erilaisille pienille askarteluprojekteille, joissa ei tarvita hienoja höylättyjä listoja. Tulen surulliseksi, jos se haudataan!
Onko jollakin hieman sisäpiirin tietoa?
Käytetäänkö ehkä kantolautojen kokoa ströläktinä?
Onko jollakin hieman sisäpiirin tietoa?
Käytetäänkö ehkä kantolautojen kokoa ströläktinä?
Ei Borlängessä. =/ Ei niin mukavaa ja lähellä ainakaan. Onhan siellä varmaan joku brädgård jossain, jonne saattaa päästä sisään, jos on kiltti ja kotona toimistoaikaan. Vai onko minulla huonoja kokemuksia brädgårdista kenties? 
Kokemukseni on päinvastainen. Puoli on saattanut hieman heikentyä, mutta muut valikoimat mielestäni ovat laajentuneet. Trä-sortimentissa kaipaan Byggmaxin valikoimasta gjutlist.Paul-Staffanstorp sanoi:
en pidä yleisesti ottaen Byggmaxista, huono laatu puutavarassa, tietämätön henkilökunta ja materiaalit eivät ole kovin halpoja, kun verrataan oikeisiin rakennuskauppoihin, joista voi saada alennuksia. En kiitos, arvostan oikeaa rakennuskauppaa, joka voi, jos eivät pidä varastossa, tilata kaikki tarvittavat tavarat.
Lopetimme 25x25:n käytön kattoon jo kauan sitten, ne menevät vain rikki koko ajan, joten käytämme melkein aina samaa kuin kattolauta 25x50. Joskus saamme 25x38, mutta se on lähellä samaa ilmiötä eli hauraita ja katkeavat oksakohtien kohdalla käsittelyn aikana.
En jaa mielipidettäsi laadun suhteen aina... Minulla on huono kokemus eräästä ns. oikeasta rakennusliikkeestä, joka toimitti terassilautaa ja puutavaraa kaverin terassinrakennukseen. Kieroja, oksaisia jne. Huolimatta hyvästä alennuksesta (20%) se tuli hänelle kalliimmaksi kuin Byggmax. Itse ostin parempaa puutavaraa Byggmaxista omalle terassinrakennukselleni.MrTim sanoi:en pidä yleensä Byggmaxista, huono laatu puutavaroissa, tietämätön henkilökunta ja materiaalit eivät ole juuri halvemmat verrattuna oikeisiin rakennusliikkeisiin, jos neuvottelee alennuksia.
Ei kiitos, arvostan oikeaa rakennusliikettä, joka voi, jos ei varastosta löydy, tilata kaikki tarvittavat tavarat.
Osa väittää aina, että merkkihuolto ja alkuperäiset osat ovat ainoat varteenotettavat auton suhteen. Merkkifarkut 1000 kruunulla sen sijaan että Dressmansilta 200 kruunulla jne. Kiitos siitä, että olette olemassa, jotta kalliit jättiläiset selviävät ja voin jatkaa käymistä Byggmaxissa, Biltemassa ja Dressmannilla
Ajan 25x38:lla alustana ja 25x50:llä kattolautoina, koska se tuntuu huomattavasti tukevammalta.
Mutta huomaa, että TS ei puhunut käytöstä katolla aluslautoina vaan:
"Tämä mitta on täydellinen erilaisiin pieniin askarteluprojekteihin, joissa ei tarvita hienoja höylättyjä listoja. Tulen onnettomaksi, jos se katoaa! "

Mutta näyttää epäilemättä siltä, että se on poistunut. Mutta joskus tuote katoaa byggmaxilta vain palatakseen hieman myöhemmin. Oletan, että se voi johtua toimittajan tai tavaran mallin vaihtumisesta.
Mutta huomaa, että TS ei puhunut käytöstä katolla aluslautoina vaan:
"Tämä mitta on täydellinen erilaisiin pieniin askarteluprojekteihin, joissa ei tarvita hienoja höylättyjä listoja. Tulen onnettomaksi, jos se katoaa! "
Mutta näyttää epäilemättä siltä, että se on poistunut. Mutta joskus tuote katoaa byggmaxilta vain palatakseen hieman myöhemmin. Oletan, että se voi johtua toimittajan tai tavaran mallin vaihtumisesta.
Ei tietenkään voi olla laadun ala-arvoista muissakin rakennuskaupoissa, mukana tulee käyrä, oksainen ja käyttökelvoton puutavara. Mutta hyvä kontakti kohteen myyjään yleensä kannattaa.MickeK sanoi:En jaa jaa sinun kanssasi eri mieltä laadusta aina... Minulla on huono kokemus eräästä oikeasta rakennuskaupasta, joka toimitti terassille ja puutavaraa kaverin terassiprojektiin. Kiero, oksainen jne. Huolimatta isosta alennuksesta (20 %) se tuli kalliimmaksi kuin Byggmaxille hänelle. Itse ostin parempaa puutavaraa byggmaxista omaan terassiprojektiini.
Jotkut väittävät aina, että merkkihuolto ja alkuperäiset varaosat ovat ainoat oikeat autoon. Merkkifarkut 1000kr sen sijaan, että Dressmansin 200kr jne. Kiitos teille, että olette olemassa, joten kalliit jättiläiset voivat selviytyä ja niin minä voin jatkaa käymistä Byggmaxissa, Biltemassa ja Dressmanissa![]()
BM on minulle lähinnä ja jos tarvitsen täydentää yksittäisellä lankulla tai muulla, käytän yleensä BM:ää. Mutta kaipaankin tietämystä ja laajaa tarjontaa joka löytyy muilta. Tuskin on mahdollista rakentaa koko taloa byggmaxin valikoimalla:S
Jätän mieluummin koskaan viemättä autoani merkkihuoltoon, en myöskään osta farkkuja tuhansilla
Se pitää paikkaansa. Joten jos se on ehdoton vaatimus - aivan KAIKKI koko taloon tulisi ostaa yhdestä ja samasta paikasta - sitten täytyy jättää Byggmax pois. Ja sitten jatketaan - minun on ostettava kaikki ruoka yhdestä ja samasta kaupasta, kaikki vaateni pitää ostaa yhdestä ja samasta paikasta...MrTim sanoi:
Mutta niille, jotka voivat kuvitella vierailevansa useammassa kuin yhdessä kaupassa rakennusajan aikana, Byggmax voi olla tutkimisen arvoinen.
Paul-Staffanstorp
Remontoija
· Skåne
· 8 989 viestiä
Paul-Staffanstorp
Remontoija
- Skåne
- 8 989 viestiä
Jotkut asiat ovat aivan ok ostaa Byggmaxista, mutta silloin täytyy olla niin, että kulkee siitä ohi. Ei ole järkevää ajaa sinne, kun ei tiedä, onko heillä sitä, mitä etsii, varsinkaan jos on töissä...
Ostin itse äskettäin teräskiskot sieltä, koska he pyytävät 35:- 3000 mm pituisista, kun taas Beijer Bygg pyytää 77:- 2500 mm pituisista, vain koska niissä lukee gyproc...
En kuitenkaan mielelläni osta puutavaraa sieltä, sillä täällä on paljon parempia paikkoja vierailla...
Ostin itse äskettäin teräskiskot sieltä, koska he pyytävät 35:- 3000 mm pituisista, kun taas Beijer Bygg pyytää 77:- 2500 mm pituisista, vain koska niissä lukee gyproc...
En kuitenkaan mielelläni osta puutavaraa sieltä, sillä täällä on paljon parempia paikkoja vierailla...
Mutta silloinhan se olisi hyvä, että heillä on varastosaldo kotisivullaan? Tietääkseni se on ainoa rautakauppa, joka tarjoaa tämän palvelun. Se toimii kaikelle muulle paitsi puutavaralle, koska voi nähdä vain juoksumetrien määrän, ei mitkä pituudet heillä on.Paul-Staffanstorp sanoi:
Paul-Staffanstorp
Remontoija
· Skåne
· 8 989 viestiä
Paul-Staffanstorp
Remontoija
- Skåne
- 8 989 viestiä
En tiedä voiko siihen luottaa, sillä kun tarvitsin pikaisesti liimapalkkeja äskettäin, heidän sivuillaan luki, että heillä oli 8 kpl 90x315 4m varastossa, mutta kun menin sinne, siellä oli vain 2 kpl, mikä tosin riitti minulle, mutta kuitenkin aikamoinen hävikki heidän varastostaan...andersmc sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi