Apua!
Tuntuu mahdottomalta löytää tämän tyyppistä paneelia Tukholmasta!?
Onko kellään vinkkejä?
Olen etsinyt kaikkialta, mutta löydän vain "dubbelfas"-variantin, useimmiten pontattu.

//David

• Puun paneeli, jossa on mitat 145 mm x 28 mm ylhäällä ja 117 mm x 20 mm alhaalla, asetettuna ulkona olevien lautojen päälle.
P
Ekesiöö Brommassa ehkä? he yleensä pystyvät hankkimaan suurimman osan muista.

Tarkista byggmax peruspaneeli 145*21

@1036
Byggmaxilla on kaksivaiheinen variantti... kuten kaikilla muilla, jotka olen löytänyt. Lähellä mutta ei täysin oikea. 3/4 talosta on jo päällystetty yksivaiheisella, joten ei olisi oikein jatkaa kaksivaiheisella. Ero näkyy aika selvästi, kun se on asennettuna. Mutta kiitos kuitenkin!

//David

beijer har!

Beijerillä on yksivaiheinen spont... Se ei toimi.
/David

Mistä hankit edellisen panelen?

Mene oikeaan sahalaitokseen ja sano heille, että tuovat kotiin.
Vaihtoehtoisesti saha, joka sahaa ja höylää sinulle... mutta sitten joudut odottamaan, että se kuivuu myös....

Edellinen paneeli jäi yli, kun asensin paneelin uuteen taloomme. Se toimitettiin silloin "Svenska Modulhus":ilta, joka toimitti rungon. Svenska Modulhus ei ole enää olemassa, joten heitä ei voi enää kysyä, mistä he saivat paneelinsa...
Nyt työskentelen hieman pienemmän talon kanssa. Noin 30 m2:n studio. Vanhaa paneelia riitti kolmelle neljästä seinästä :-(
Joten tarvitsen vain noin 20 m2 lisää... Sahan ottaminen yhteyttä tuntuu vähän "overkill" ja luultavasti melko kallista?
Paneelin pitäisi todella olla saatavissa jostakin!?
Olen soittanut useisiin eri lautoihin ilman menestystä...

kyllä, minäkin tilasin saman Ängelholmista viime viikolla, tosin vain 90 leveän. eivät varastoi sitä, mutta he tilasivat sen kotiin:-)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.