4 549 lukukertaa ·
9 vastausta
5k lukukertaa
9 vastausta
Loivakanttinen yksitasopaneeli
@1036
Byggmaxilla on kaksivaiheinen variantti... kuten kaikilla muilla, jotka olen löytänyt. Lähellä mutta ei täysin oikea. 3/4 talosta on jo päällystetty yksivaiheisella, joten ei olisi oikein jatkaa kaksivaiheisella. Ero näkyy aika selvästi, kun se on asennettuna. Mutta kiitos kuitenkin!
//David
Byggmaxilla on kaksivaiheinen variantti... kuten kaikilla muilla, jotka olen löytänyt. Lähellä mutta ei täysin oikea. 3/4 talosta on jo päällystetty yksivaiheisella, joten ei olisi oikein jatkaa kaksivaiheisella. Ero näkyy aika selvästi, kun se on asennettuna. Mutta kiitos kuitenkin!
//David
Mistä hankit edellisen panelen?
Edellinen paneeli jäi yli, kun asensin paneelin uuteen taloomme. Se toimitettiin silloin "Svenska Modulhus":ilta, joka toimitti rungon. Svenska Modulhus ei ole enää olemassa, joten heitä ei voi enää kysyä, mistä he saivat paneelinsa...
Nyt työskentelen hieman pienemmän talon kanssa. Noin 30 m2:n studio. Vanhaa paneelia riitti kolmelle neljästä seinästä
Joten tarvitsen vain noin 20 m2 lisää... Sahan ottaminen yhteyttä tuntuu vähän "overkill" ja luultavasti melko kallista?
Paneelin pitäisi todella olla saatavissa jostakin!?
Olen soittanut useisiin eri lautoihin ilman menestystä...
Nyt työskentelen hieman pienemmän talon kanssa. Noin 30 m2:n studio. Vanhaa paneelia riitti kolmelle neljästä seinästä
Joten tarvitsen vain noin 20 m2 lisää... Sahan ottaminen yhteyttä tuntuu vähän "overkill" ja luultavasti melko kallista?
Paneelin pitäisi todella olla saatavissa jostakin!?
Olen soittanut useisiin eri lautoihin ilman menestystä...
Klikkaa tästä vastataksesi