Hei
Meillä oli lattian asentaja kotona, joka auttoi meitä vahaamaan gokv ja on laittanut päälle hårpljevax ym. Tuloksesta tuli ihan hirveä. Todella laikukas ja haisee niin pahalta. Saimme neuvon kävellä my parkett ja mies on poistamassa vanhaa. Voimme nukkua mökissämme, ja meillä on allergisia lapsia. Jos hän saa poistettua koko lattian ja tuuletamme tänä iltana, onko ok nukkua siellä sitten allergisten lasten kanssa, vai pitäisikö meidän nukkua mökissä vielä vähän?