Hei!

Minulla on pieni ongelma. Meillä on savupiippu, joka vuotaa katon ja lattian (alakerta/yläkerta) välissä, ja jota on mahdotonta kunnostaa ilman, että purkamme suurimman osan. Meillä on nykyään avotakka, johon aion asentaa sisäosan. Jos liukuvalan kanavan, minun täytyy piikata auki savupiippu voidakseni valaa kranssin sisäosan putken ympärille. Jos valitsen putkien vetämisen sen sijaan siirtymäliittimellä sisäosaputkeen, voinko välttää reiän umpeenvalamisen? Tiedän, että putken ympärillä oleville rakeille on saatava pysäytys, mutta sen ei tarvitse olla savutiivis. Toivottavasti ymmärrätte, mitä tarkoitan. Kaikki vinkit ja ideat ovat tervetulleita. Myös muut tavat ratkaista vuoto-ongelmani.

Kiitos etukäteen!

Ystävällisin terveisin, Pelle
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.