23 449 lukukertaa ·
8 vastausta
23k lukukertaa
8 vastausta
Listat savupiipun ympärillä?
Olen laittanut sekä katto- että lattialistan savupiipun ympärille, liimannut PL400:lla pisteittäin levitetty, ja sitten sulateliima pitämään sen paikallaan kunnes PL400 kuivuu.
Muuri on melko kuopallinen, mutta laitoin liimaa korkeimpiin kohtiin, ja kun liima oli kuivunut, täytin akrylaattimassalla useita kertoja ja tasoitin sileäksi. Minun muurini on ifos valkoinen, mutta sen pitäisi voida peittää muurin hopeateipillä ja sitten ottaa pois sen jälkeen kun on levittänyt saumausmassan.
Muuri on melko kuopallinen, mutta laitoin liimaa korkeimpiin kohtiin, ja kun liima oli kuivunut, täytin akrylaattimassalla useita kertoja ja tasoitin sileäksi. Minun muurini on ifos valkoinen, mutta sen pitäisi voida peittää muurin hopeateipillä ja sitten ottaa pois sen jälkeen kun on levittänyt saumausmassan.
luin, että saa olla kattolistoja puusta, myös listoja lattialla luulisin.EgenHärd sanoi:
eli saa olla vain päätypuumateriaalia muuria vasten, MUTTA alaosassa ja katossa ei ole niin tarkkaa :-?
luin sen muutama tunti sitten, mutta nyt en valitettavasti löydä sitä artikkelia :'(
Epätasaisista puheen ollen...
Kuvassa jalkalista on kiinnitetty ruuvattuun levyyn, joka on saman paksuinen kuin rapattu "reuna" muurin ympärillä. Tilaa jalkalistan yläosaan on myös rapattu ja sitten tasoitettu puukitillä. Kattolista on ruuvattu suoraan kiinni rapattuun reunaan kiinnikkeillä. Yhdistetyt kulmat ovat liimattu. Ajattelen maalata reunoja eräänlaisella graniittimaalilla, joka näyttää samalta kuin kiviä ympäröivä rappaus.
Klikkaa tästä vastataksesi