6 825 lukukertaa ·
11 vastausta
7k lukukertaa
11 vastausta
Listat ja jalkalistat ByggMaxilta ?
Millainen kokemus teillä on ByggMaxin valkoiseksi maalatusta ovenkarmista ja jalkalistasta?
Pysyykö maali?
Onko se "turbopuu" (naulapyssyllä naulattaessa dyckert menee suoraan läpi)?
Pysyykö maali?
Onko se "turbopuu" (naulapyssyllä naulattaessa dyckert menee suoraan läpi)?
Pelkästään positiivisia kokemuksia, ostan kaiken muun rakennusmateriaalin beijeriltä paitsi listat ja karmin, silloin menen byggmaxiin.
Ei ole ongelmia löytää pitkiä ja suoria sieltä, mikä voi muuten olla hankalaa.
Olen tosin vain käyttänyt hammarenia ;-)
Ei ole ongelmia löytää pitkiä ja suoria sieltä, mikä voi muuten olla hankalaa.
Olen tosin vain käyttänyt hammarenia ;-)
Kävin Hornbachissa eilen ja katselin vähän listoja. Väriä ei ollut levitetty yhtä monella kerroksella kuin ByggMaxissa ja joissakin kohdissa siitä melkein näki läpi.
HornBach, 19:- vs ByggMax 19,45:-
Kaikki viittaa ByggMaxiin paitsi hinta, joka on merkityksetön.
HornBach, 19:- vs ByggMax 19,45:-
Kaikki viittaa ByggMaxiin paitsi hinta, joka on merkityksetön.
Jäsen
· Västra Götaland
· 766 viestiä
Kun otetaan huomioon, että paikallinen rakennusliikkeemme veloittaa noin 45:- m, mennään seuraavalla kerralla ByggMaxiin...
En ostanut mitään rehua ByggMaxilta, koska minulla oli paljon puutavaraa kotona. En ollut ajatellut käyttää sitä vielä, mutta en voinut vastustaa. Nyt siitä on paljon työtä
. Kanttaaminen, hiominen, pohjamaalaus ja viimeistelymaalaus, mutta en voinut vastustaa.
Kaadoin puita toiseksi viime talvena, jotka olen nyt sahannut 13*56,3
, joten se on oikeaa puutavaraa. Ei yhtään koloja eikä oksia, laatu.
Katson, jaksanko tehdä saman myös jalkalistojen kanssa, se vie hieman aikaa, mutta se voi olla sen arvoista, sillä siitä tulee erittäin hienoa. Tunne ei ole lainkaan väärin, koska tiedän missä puut seisoivat
.
Kaadoin puita toiseksi viime talvena, jotka olen nyt sahannut 13*56,3
Katson, jaksanko tehdä saman myös jalkalistojen kanssa, se vie hieman aikaa, mutta se voi olla sen arvoista, sillä siitä tulee erittäin hienoa. Tunne ei ole lainkaan väärin, koska tiedän missä puut seisoivat
Jäsen
· Västra Götaland
· 766 viestiä
Jos on aikaa niin...
Eilen tuli hankittua 50 m valkoiseksi maalattua sokkelia ByggMaxista.
Muut saavat jäädä kellariin odottamaan remonttia siellä alhaalla.
Muut saavat jäädä kellariin odottamaan remonttia siellä alhaalla.
hahahaha, Sahasin mdf-levyä, jonka aion maalata (listat), sitten ajattelin myös säästää lattialistoissa, joten vanhat listat maalattaisiin, mutta lopulta ostin kaiken byggmaxista, koska maalaaminen oli liian p*rhan tylsää siihen hintaan 
Klikkaa tästä vastataksesi