Meillä on jalkalista, ovenkarmi ja kattolista Södralta koko alakerran ja osissa yläkertaa. Kaikki ostettu Bauhausista. On kulunut pari vuotta siitä, kun asensin nuo listat, ja nyt on aika jatkaa. Minulla oli vähän materiaalia jäljellä yhteen neljästä ovesta sekä vähän jalkalistaa, jotka olen kiinnittänyt viime päivinä, mutta se etenee uskomattoman hitaasti, koska pidän sitä todella tylsänä.
Joka tapauksessa minun piti täydentää lisää jalkalistaa, karmia ja kattolistaa tänään, joten lähdin iloisena Bauhausiin ostamaan loput, mitä tarvitaan projektin loppuunsaattamiseen (voimme välttää puhumasta siitä, milloin se alkoi). Olin leikannut pieniä palasia mukaan ottaakseni, jotta voisin tarkistaa, että listojen leveys on oikea. Yllätykseni oli suuri, kun huomasin, että niissä oli täysin erilainen profiili kuin mukana tuomissani. Kävi ilmi, että kaikki listat olivat Moelvenista eikä yhtäkään listaa Södralta ollut saatavilla.
Joten nyt kysymykseni on, mistä löydän listoja Södralta? Mieluiten liikkeestä Linköpingissä tai netistä, pahimmassa tapauksessa muusta liikkeestä maassa.
Kun menen heidän kotisivuilleen, en löydä yhtään listaa, ovatko he lopettaneet sen?

Kirjoita mielellään, jos tiedät mistä voi saada seuraavat listat, katso kuvat.
Ovenkarmi on noin 69 mm ja jalka noin 93 mm (hieman perspektiivivirhettä kuvassa)
Kattolistasta en ole aivan varma, että se on Södra, en löytänyt palaa, jossa olisi merkintä.

Puinen listan pala viivaimen vieressä valkoisella pinnalla, osoittaa listan muodon ja paksuuden mittausta varten. Korkeaprofiilinen rakennuslista pituuden mittayksiköiden vieressä.

Hornbachilla on sellaisia listoja ja vuorilautoja Södra:lta. Ei ole kauppaa lähellä Linköpingiä, mutta ehkä voi tilata.

Södra myi kai osan liiketoiminnastaan muutama vuosi sitten?

Luc Reiner Verkstadsteknikern sanoi:
Hornbachilla on sellaisia listoja ja reunuksia Södralta. Ei ole liikettä lähellä Linköpingiä, mutta ehkä voi tilata.
Hienoa, kiitos vinkistä. Aion tarkistaa heiltä. Toivottavasti he voivat lähettää, jos niitä ei saa täältä Linköpingistä.

mexitegel mexitegel sanoi:
Etelä myi sen osan toiminnastaan muutama vuosi sitten?
Se kuulosti huolestuttavalta, tiedätkö kuka osti?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.