Aion verhoilla aukon sisäpuolen dörromfattningilla, joka on noin 12 mm. Runko on kevytbetonia. Vasemmalla puolella on 45 mm koolauspalkki, yläosa noin 10 mm ja oikealla suoraan kevytbetonia vasten.
Olen lukenut, että on olemassa erityinen listaspik, jota käytetään listoissa kevytbetoniin, toimiiko tämä kaikkiin puoliin vai pitäisikö käyttää eri nauloja? Haluan, että se näkyy mahdollisimman vähän.
Päivitetään siltä varalta, että joku muu pohtii samaa asiaa. Kokeilin liimata ovenkarmit käyttämällä Casco Superfix+:aa. Laitoin painetta väliin laitetuilla koolauksilla, joissa oli pehmeät päissä. Ne pysyvät ainakin tukevasti.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.