Hei, mietin värillisen betonin valamista olemassa olevalle betonilaatalle ulkona ja enintään 2-2,5 cm.
Mitä mieltä olette halkeilusta ym. kun valetaan niin ohut ja mikä betonin laatu?
 
Kaataa niin ohutta hyvällä tuloksella ei onnistu. Mikä on valun tarkoitus? Toimisiko pintamateriaaliksi tarkoitettu tasoite ehkä yhtä hyvin?
 
Hei ja kiitos, minulla on tällä hetkellä klinkkeri, joka on huonosti asennettu, joten ajattelin valaa mustaa betonia ja hioa, tai ehkä on parempi hioa laatta sellaisena kuin se on?
 
R Roger i Halmstad sanoi:
Hei ja kiitos, tällä hetkellä on klinkkerit, jotka on huonosti asetettu, joten ajatuksena oli valaa mustaa betonia ja hioa, tai ehkä on parempi hioa laatta sellaisenaan?
Ja tarkoitus on yksinkertaisesti saada siisti terassilaatta
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.