2 132 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Lisävalu betonin päälle
Jäsen
· Halland
· 132 viestiä
Hei, mietin värillisen betonin valamista olemassa olevalle betonilaatalle ulkona ja enintään 2-2,5 cm.
Mitä mieltä olette halkeilusta ym. kun valetaan niin ohut ja mikä betonin laatu?
Mitä mieltä olette halkeilusta ym. kun valetaan niin ohut ja mikä betonin laatu?
Jäsen
· Halland
· 132 viestiä
Hei ja kiitos, minulla on tällä hetkellä klinkkeri, joka on huonosti asennettu, joten ajattelin valaa mustaa betonia ja hioa, tai ehkä on parempi hioa laatta sellaisena kuin se on?
Jäsen
· Halland
· 132 viestiä
Klikkaa tästä vastataksesi