Onko kukaan asentanut Lindabsin uutta Magestic-levyä, joka muistuttaa galvanoitua peltiä. Pikkaisen rouhea tyyli, joka kiinnostaa minua uuteen kivitalooni, mutta en ole koskaan nähnyt levyä muuta kuin koepalassa.

Onko kenelläkään sitä talossa täällä foorumilla? :)

Meillä on magestic kattopelleissä ja sadevesijärjestelmissä uudessa rakennuksessamme. Olemme erittäin tyytyväisiä!

Huomasin juuri, että julkaisu oli vuoden vanha.. Oletan, että kommenttini tuli vähän myöhässä.

vibyggerhus vibyggerhus sanoi:
Huomasin juuri, että viesti oli vuoden vanha.. Oletan, että kommenttini tuli hieman myöhässä.
Haha vähän myöhässä, mutta valitsin magesticin ja voin sanoa, että se on hemmetin hyvä.
Voi raapia peltiä sorassa ilman, että tulee naarmua tyyliin :)

• Tykkään
Boan
  • Laddar…
B
vibyggerhus vibyggerhus sanoi:
Huomasin juuri, että viesti oli vuoden vanha.. Luulen, että kommenttini tuli hieman myöhään.
mistä ostitte sen? tuntuisi ettei missään ole tietoa siitä, miten hinta eroaa tavallisista. eikä kukaan myy sitä..

B
T Toddep sanoi:
Haha vähän myöhässä, mutta valitsin magesticin ja voin sanoa, että se on tosi hyvä.
Voi raaputtaa peltiä sorassa ilman naarmuakaan :)
mistä sait sen käsiisi? Se vaikuttaa tosi hyvältä, juuri siltä miltä haluaa sen olevan, miksi ei sitä ole rautakaupassa....

B Boan sanoi:
mistä sait sen? Se vaikuttaa todella hyvältä, kuten haluaisi sen olevan, miksi se ei olekaan sitä, mitä rautakaupasta saa....
Ostin sen peltisepän kautta, joten on olemassa paljon erilaisia värejä tilattavissa.

Vaikea rautakaupalle pitää kaikkia värejä valikoimassa, koska on paljon osia kattovesikouruihin, joten veisi paljon tilaa kaupoissa, mutta kysy Lindab-jälleenmyyjältä, niin he tilaavat ja uskon, että se oli sama hinta kuin tavallinen musta. Materiaali tummuu hieman ajan myötä, mutta pidän siitä (y)

B
T Toddep sanoi:
Ostin plåtslagaren kautta, joten tarjolla on monta eri väriä tilauksesta.

Rakennustarvikeliikkeiden on vaikea pitää kaikkia värejä valikoimassaan, koska kattovesijärjestelmissä on paljon osia, mikä veisi paljon tilaa myymälöissä, mutta kysy lindab-jälleenmyyjältä, niin he tilaavat ne, ja luulen, että hinta oli sama kuin tavallisen mustan.
Materiaali tummuu hieman ajan myötä, mutta pidän siitä (y)
Magestic on saatavilla vain yhdessä "värissä", se on erityinen käsittelemätön pelti.

B Boan sanoi:
Magestic on saatavilla vain yhdessä "värissä", se on erityinen levy, joka on käsittelemätön
Juuri niin, ja siellä oli se ja aluzink, jotka voivat olla varastotuotteita, mutta magesticilla oli karkeampi ulkonäkö kuin aluzinkilla

B
T Toddep sanoi:
Juuri niin, ja siellä oli se ja aluzink, jotka voivat löytyä varastotavarana, mutta magestic oli karkeamman näköinen kuin aluzink
magestic ei ole missään myynnissä... sellainen on niin tylsää. Kun vaikuttaa olevan todella hyvä. Mutta ei toimi huopakaton kanssa, näen nyt.

B Boan sanoi:
missä ostitte sen? vaikuttaa siltä, että ei ole mitään tietoa siitä, miten hinta eroaa tavallisista. eikä kukaan myy sitä..
Hei, ostimme suoraan Lindabilta. En muista kuinka paljon hinta erosi heidän muista versioistaan, mutta ei erityisen paljon luulisin.

T Toddep sanoi:
Ostin plåtslagarin kautta, joten on olemassa monia eri värejä, jotka ovat tilaustavaraa.

Rakennustavarakaupalle on vaikea pitää kaikkia värejä valikoimassa, koska on paljon osia kattovesijärjestelmään, joten ne veisivät paljon tilaa kaupoissa, mutta kysy Lindab-jälleenmyyjältä, niin he tilaavat niitä ja luulen, että se oli sama hinta kuin tavallinen musta.
Materiaali tummuu hieman ajan myötä, mutta pidän siitä (y)
Hei! Olen kiinnostunut näkemään, miltä se näyttää muutaman vuoden kuluttua, onko sinulla mahdollisuus laittaa kuva? Terveisin

Hei!

olen myös kiinnostunut siitä, miten se meni, joten nostan tämän ketjun.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.