6 021 lukukertaa ·
12 vastausta
6k lukukertaa
12 vastausta
Lindab magestic pelti
Onko kukaan asentanut Lindabsin uutta Magestic-levyä, joka muistuttaa galvanoitua peltiä. Pikkaisen rouhea tyyli, joka kiinnostaa minua uuteen kivitalooni, mutta en ole koskaan nähnyt levyä muuta kuin koepalassa.
Onko kenelläkään sitä talossa täällä foorumilla?
Onko kenelläkään sitä talossa täällä foorumilla?
Meillä on magestic kattopelleissä ja sadevesijärjestelmissä uudessa rakennuksessamme. Olemme erittäin tyytyväisiä!
Huomasin juuri, että julkaisu oli vuoden vanha.. Oletan, että kommenttini tuli vähän myöhässä.
Ostin sen peltisepän kautta, joten on olemassa paljon erilaisia värejä tilattavissa.B Boan sanoi:
Vaikea rautakaupalle pitää kaikkia värejä valikoimassa, koska on paljon osia kattovesikouruihin, joten veisi paljon tilaa kaupoissa, mutta kysy Lindab-jälleenmyyjältä, niin he tilaavat ja uskon, että se oli sama hinta kuin tavallinen musta. Materiaali tummuu hieman ajan myötä, mutta pidän siitä
Magestic on saatavilla vain yhdessä "värissä", se on erityinen käsittelemätön pelti.T Toddep sanoi:Ostin plåtslagaren kautta, joten tarjolla on monta eri väriä tilauksesta.
Rakennustarvikeliikkeiden on vaikea pitää kaikkia värejä valikoimassaan, koska kattovesijärjestelmissä on paljon osia, mikä veisi paljon tilaa myymälöissä, mutta kysy lindab-jälleenmyyjältä, niin he tilaavat ne, ja luulen, että hinta oli sama kuin tavallisen mustan.
Materiaali tummuu hieman ajan myötä, mutta pidän siitä![]()
Hei! Olen kiinnostunut näkemään, miltä se näyttää muutaman vuoden kuluttua, onko sinulla mahdollisuus laittaa kuva? TerveisinT Toddep sanoi:Ostin plåtslagarin kautta, joten on olemassa monia eri värejä, jotka ovat tilaustavaraa.
Rakennustavarakaupalle on vaikea pitää kaikkia värejä valikoimassa, koska on paljon osia kattovesijärjestelmään, joten ne veisivät paljon tilaa kaupoissa, mutta kysy Lindab-jälleenmyyjältä, niin he tilaavat niitä ja luulen, että se oli sama hinta kuin tavallinen musta.
Materiaali tummuu hieman ajan myötä, mutta pidän siitä![]()
Klikkaa tästä vastataksesi