3 008 lukukertaa ·
7 vastausta
3k lukukertaa
7 vastausta
Liimapuupalkki liian korkea
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 191 viestiä
Jos se on 90 mm paksu palkki, juuri näin eri leveydet valmistetaan. Ne vannesahataan sopivaan leveyteen, joka toimitetaan. En näe mitään ongelmaa sahaamisessasi.
…lisäksi se on "klyvning", kun sahaat pituussuunnassa.
…lisäksi se on "klyvning", kun sahaat pituussuunnassa.
Rickard.
Jäsen
· Riktiga Norrland
· 7 416 viestiä
Rickard.
Jäsen
- Riktiga Norrland
- 7 416 viestiä
Nyt en tiedä, mihin aiot käyttää sitä, mutta yksi niksi vähentää korkeutta menettämättä melkein mitään voimaa on upottaa se, mikä on tarkoitus asettaa palkin päälle, palkkiin. Palkin yläosa on puristuksessa, joten se "ei välitä", jos pienet osat vaihdetaan toiseen suuntaan kulkeviin poikkihirsiin, kunhan ne tekevät sen niin, että ne voivat auttaa toisiaan.
Ei, moderni liimapuupalkki sisältää erilaista laatua olevaa puuta eri lamelleissa. Sitä ei voi halkaista korkeussuunnassa ja odottaa samaa lujuutta kuin vastaavalla uudella liimapuulla.
Täytyy laskea, voiko juuri sinun palkkisi halkaista 50 mm.
Täytyy laskea, voiko juuri sinun palkkisi halkaista 50 mm.
Klikkaa tästä vastataksesi
