Hei
Olen ostanut EPDM-garageporttilistan, joka pitää liimata betonilattiaan.
Mitä liimaa käyttäisit tähän?

• Musta EPDM-kumilista garageportille, keltainen raita, rullattu ja valmis asennettavaksi. Näytöltä otettu kuvakaappaus Amazonin sivulta.
Mats-S
A Andy_44 sanoi:
joka liimataan betonilattiaan
hmm ... minun samanlainen lista on kiinnitetty alas autotallin oville ja "raahaa" betonilattiaa kun suljen autotallin ovet. Tulee tiivis ja hyvä silloin :) Huomaa, että minulla on vanhanaikaiset klassiset autotallin ovet, ei taitto-ovet.

Pohdin vain miten tuo kumilista kestää ajan kanssa, jos autot, polkupyörät, ruohonleikkurit ym. kulkevat sen yli päivittäin, joten oletko varma, että se pitää liimata lattiaan?

Rakennusliima tyyppiä PL400 pitäisi toimia, jos aiot liimata sen betoniin. Kokeile ensin pienellä palalla niin näet pysyykö se kunnolla kiinni.

Mats-S Mats-S sanoi:
hmm ... minun samankaltainen lista on kiinnitetty alareunaan autotallin oviin ja "raahautuu" betonilattiaa pitkin, kun suljen autotallin ovia. Tulee tiivis ja hyvä sitten :) Huomaa, että minulla on vanhanaikainen klassinen autotallin ovi, ei taitto-ovi.

Mietin vain, kuinka se kuminauha kestää ajan myötä, jos autot, pyörät, ruohonleikkurit ym. menevät sen yli päivittäin, oletko varma, että se pitäisi liimata lattiaan?

Rakennusliima, kuten PL400, voisi toimia, jos aiot liimata sen betoniin. Kokeile pienellä palalla ensin, niin näet, pysyykö se kunnolla kiinni.
Kun sateet ovat voimakkaita, ne löytävät tiensä lattialle. Joten haluan korotuksen, joka estää vähän. Vain polkupyöriä rullataan sen yli, joten se kestänee siihen asti, kunnes lapset muuttavat kotoa. Aion kokeilla PL400:lla.

J
Minulla on samanlainen lista asennettuna kääntöoviini. Jätin liiman pois ja asensin ne sen sijaan alumiinilistan avulla, jonka ruuvasin ehkä 15 cm välein. EPDM on siis puristettuna alumiinilistan ja ovenlehden väliin.

• Tykkään
Jansson69
  • Laddar…
Düsseldorff
EPDM on erittäin tiivis mutta joustava ja siksi vaikeasti liimattava. Sinun tulisi lukea huolellisesti, mitkä liimat toimivat sovelluksessasi, muuten se vain irtoaa ajan myötä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.